Plaats ook ff wat picsquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef arnold-d het volgende:
HEEeee Boink.. ik stond aan de overkant van je![]()
en een F1 klinkt HARD en cool![]()
als je weet hoe het klinkt joh..quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk spul, jammer dat ik er niet bij kon zijn
Bentley Le Mans? en Mercedes Safety Car.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef arnold-d het volgende:
ojabalkenende in een oude le mans auto.. opendak.. REGEN
![]()
[afbeelding]
joh... hoorde je tog..quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:58 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
Bentley Le Mans? en Mercedes Safety Car.
nee, want je zei het merk niet, en geen plaatjequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:00 schreef arnold-d het volgende:
[..]
joh... hoorde je tog..
hmm... tog wel
15.45 uur: Formula Zero poging tot verbetering FIA erkend wereldrecord (Coolsingel) / Drift demo door o.a. Olaf Commijs en de gebroeders Coronel (Willemsbrug/verlengde Willemsbrug);
hek ook gemist.. gingen we net weg![]()
was zeker niet de hele baan zo te zien..
Geen dank, wie was jequote:Op zondag 20 augustus 2006 19:20 schreef TerugVindPost het volgende:
Wil jullie bedanken voor het aanmoedigen van mij vandaag, TOPPUBLIEK waren jullie, tot volgend jaar
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:27 schreef Jimmeh het volgende:
http://rotterdamracing.garnierstreamingmedia.com/player/playvideorr.asp?cat=5&video=1465
Belangrijkste filmpje
Gewoon daar vroeg komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:44 schreef Boink het volgende:
Ja maar jij stond op hofplein, dat is niet eerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |