abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:09:06 #1
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40998815
Maar die veldwachter gisternacht beweerde van wel... en het bedrag van m'n boete zou gaan uitkomen op een euro of 140.

Ik geloof er geen flikker van dat 'baldadigheid' in het wetboek staat... Tevens nam hij m'n gegevens over op een soort Hema-kladblokje, terwijl ze dat normaalgesproken gewoon op van die gele bonnen doen. En ja, ik spreek uit ervaring.

Het waren trouwens twee veldwachters te fiets. Van die stoere mountainbikes. En ik heb een zere nek, want iemand netjes op de schouder tikken lijkt er tegenwoordig ook niet meer bij voor dat geteisem!
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:10:48 #2
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_40998883
jup baldadigheid wel, kun je zelfs voor de rechter voor komen. (vrienden van mij overkomen)

tja vernieling....
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:12:05 #3
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40998929
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Tjahzi het volgende:
jup baldadigheid wel, kun je zelfs voor de rechter voor komen. (vrienden van mij overkomen)

tja vernieling....
WTF.

Maar... 'baldadigheid'. ! Dat woord alleen al.
pi_40998963

He's back!
pi_40999006
Maar volgens mij heb ik zoiets ook meegemaakt met het lenen van vlaggen bij de plaatselijke slager. Hoe het precies heette weet ik alleen niet meer, maar et was zoiets Wel goedkoper trouwens
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:14:36 #6
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40999020
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]

He's back!
Was dat maar zo.

En ik krijg honger van jouw avatar.
pi_40999077
Dat zal je leren vlegel, een beetje appels plukken uit het veld van boer Epsema. Dat wordt zonder eten en warme kruik naar de bedstee vannacht, en zeg maar 'dag' tegen die vijf centen die ik al een week speciaal voor jou in mijn beurs bewaar. Dat wordt de komende maand geen rolletje drop voor jou, rekel!

Vader.
pi_40999173
Heb je weer met je kerkelijke vriendjes belletje lopen lellen, kunnen ze jou niet langer vast houden op de discoavond van die kerk josti`s
gebruiker 2609 is een stom ventje
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:22:44 #9
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40999288
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef brood_korst het volgende:
Heb je weer met je kerkelijke vriendjes belletje lopen lellen, kunnen ze jou niet langer vast houden op de discoavond van die kerk josti`s
Nee, ik had je moeder's veters aan elkaar gebonden waardoor ze op d'r bek ging. Toen lag ze dus weerloos plat en toen heb ik haar met mijn kameraadjes verkracht terwijl je vader toekeek en foto's maakte. Baldadigheid ten top.

brood_korst, ga maar gewoon weg.
pi_40999372
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:22 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Nee, ik had je moeder's veters aan elkaar gebonden waardoor ze op d'r bek ging. Toen lag ze dus weerloos plat en toen heb ik haar met mijn kameraadjes verkracht terwijl je vader toekeek en foto's maakte. Baldadigheid ten top.

brood_korst, ga maar gewoon weg.
Ha hopelijk heb jij nu ook aids !!!

Ga met je christelijke kop de pastoor mij nilfisken

En trouwens :

Vader en moeder grappen Sjjeezus verzin is wat nieuws dat is zo iets ouds, of je moet een mocro zijn die zijn te achterlijk om iets anders te kunnen verzinnen.
gebruiker 2609 is een stom ventje
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:28:33 #11
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40999448
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef brood_korst het volgende:

[..]

Ha hopelijk heb jij nu ook aids !!!

Ga met je christelijke kop de pastoor mij nilfisken

En trouwens :

Vader en moeder grappen Sjjeezus verzin is wat nieuws dat is zo iets ouds, of je moet een mocro zijn die zijn te achterlijk om iets anders te kunnen verzinnen.
Je wil genilfiskt worden? Ik ben niet zo van de herenliefde hoor! Als jij dat wel bent respecteer ik dat, maar val me er niet mee lastig schat.

En je moeder is een Mocro, vuilak!
pi_40999460
Maargoed, je liep dus met je piel uit je broek?
pi_40999487
Wat heb je gedaan?
pi_40999930
Baldadigheid staat niet in het wetboek no 3 van strafrecht en is geen misdrijf. Wel in no. 2 en is een overtreding...
pi_41000282
Da's ook toevallig - ik mag vrijdag voorkomen voor baldadigheid. Op de terugweg van een avond in de kroeg kwamen twee vrienden en ik langs een prijsbord van een tankstation, dat enkele rare prijzen vertoonde. "Goh," zeg ik, "kijk dat bord." Waarna een vriend mij vertelde dat je dat gewoon met de hand veranderen kunt, zo'n prijs. Hij doet het voor, waarna ik ook eens probeer - net terwijl een politie-auto langsrijdt.

De officier van justitie vond dat deze zware overtreding 130 euro waard zou zijn - en daar ben ik het niet mee eens. Ik hoop dan ook dat ik vrijdag een mildere straf krijg, maarja, zo niet, dan niet.
Bijgeloof brengt ongeluk.
pi_41000460
Brood_korst je bent echt een tering debiel!

Blijf van BrauN af

Waar was je geweest in ''Chillburg''?
pi_41004080
Laat die scouting kids dan ook eens metrust..
  zondag 20 augustus 2006 @ 18:04:11 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_41004241
Maar ik bats wel je moeder
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_41018416
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef Kindervriend het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat 'baldadigheid' in het wetboek staat...
Artikel 424 | Sr, Boek 3, Titel 1
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_41019717
Hij zit nu in het cachot?
pi_41019767
baldadigheid jegens goederen! heb ik ooit gekregen toen ik van de motorkap van een auto werd geplukt. ik bleef maar zeggen dat ik geen schade heb gemaakt en dat ik erop moest staan om bij een vlag te komen! maar toch boete gekregen!
pi_41019827
Baldadigheid bestaat wel degelijk volgens de politie/wet..

Na een avondje stappen en leuk geouwehoer op de markt liep ik met paar maten naar onze taxi. Er rolde een flesje bier voorbij welke ik probeerde te ontwijken en dus wegduwde met me voet. Dit flesje ging kapot tegen een boom oid. Totaal mijn bedoeling niet dus ik dacht ja kut naja boeiend. 1 minuut later word ik door 2 man opgetild en met wat geweld(ik snapte er geen fuck van dus bood aardig wat tegenstand) in een politieauto gestopt. Na 2,5 uur in een cel gezeten te hebben kwam er een hoge pief(officier van justitie) vragen wat er nou gebeurt was. Ik de zooi uitleggen en zelfs hij vond het vreemd maar kon me die boete niet meer kwijt schelden...

Ze verzinnen altijd wel iets om hun quota(ofzo) te halen...
pi_41019916
Ach ja... een paar jaar geleden was een maat van mij opgepakt

Reden: Meneer stond (in beschonken toestand) op een bankje, sprong daar vanaf terwijl hij zich aan een boom vasthield. Meneer agent was van mening dat dat onder baldadigheid viel, en die kameraad van mij mocht even later 65 gulden overmaken aan onze grote vrienden van het CJIB.

Die 65 gulden is het probleem niet, maar toch is het zielig dat daarvoor weer zo'n geel bonnetje wordt uitgedeeld
pi_41019982
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 03:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Ach ja... een paar jaar geleden was een maat van mij opgepakt

Reden: Meneer stond (in beschonken toestand) op een bankje, sprong daar vanaf terwijl hij zich aan een boom vasthield. Meneer agent was van mening dat dat onder baldadigheid viel, en die kameraad van mij mocht even later 65 gulden overmaken aan onze grote vrienden van het CJIB.

Die 65 gulden is het probleem niet, maar toch is het zielig dat daarvoor weer zo'n geel bonnetje wordt uitgedeeld
die agent beseft niet hoeveel bomen daarvoor sterven!
pi_41020063
Ik vrees dat die agent iets té veel beseft dan goed voor hem is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')