WTF.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Tjahzi het volgende:
jup baldadigheid wel, kun je zelfs voor de rechter voor komen. (vrienden van mij overkomen)
tja vernieling....
Nee, ik had je moeder's veters aan elkaar gebonden waardoor ze op d'r bek ging. Toen lag ze dus weerloos plat en toen heb ik haar met mijn kameraadjes verkracht terwijl je vader toekeek en foto's maakte. Baldadigheid ten top.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef brood_korst het volgende:
Heb je weer met je kerkelijke vriendjes belletje lopen lellen, kunnen ze jou niet langer vast houden op de discoavond van die kerk josti`s
Ha hopelijk heb jij nu ook aids !!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Nee, ik had je moeder's veters aan elkaar gebonden waardoor ze op d'r bek ging. Toen lag ze dus weerloos plat en toen heb ik haar met mijn kameraadjes verkracht terwijl je vader toekeek en foto's maakte. Baldadigheid ten top.
brood_korst, ga maar gewoon weg.
Je wil genilfiskt worden? Ik ben niet zo van de herenliefde hoor! Als jij dat wel bent respecteer ik dat, maar val me er niet mee lastig schat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ha hopelijk heb jij nu ook aids !!!
Ga met je christelijke kop de pastoor mij nilfisken![]()
En trouwens :
Vader en moeder grappen Sjjeezus verzin is wat nieuws dat is zo iets ouds, of je moet een mocro zijn die zijn te achterlijk om iets anders te kunnen verzinnen.
Artikel 424 | Sr, Boek 3, Titel 1quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef Kindervriend het volgende:
Ik geloof er geen flikker van dat 'baldadigheid' in het wetboek staat...
die agent beseft niet hoeveel bomen daarvoor sterven!quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Ach ja... een paar jaar geleden was een maat van mij opgepakt
Reden: Meneer stond (in beschonken toestand) op een bankje, sprong daar vanaf terwijl hij zich aan een boom vasthield. Meneer agent was van mening dat dat onder baldadigheid viel, en die kameraad van mij mocht even later 65 gulden overmaken aan onze grote vrienden van het CJIB.
Die 65 gulden is het probleem niet, maar toch is het zielig dat daarvoor weer zo'n geel bonnetje wordt uitgedeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |