ze denken nu vanavavond bij de Kick Offquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoelang zal het duren voor ze het doorkrijgen? Ik gok eind november
Zonder die mensen te willen verdedigen denk ik toch echt dat niemand zich er echt een juiste voorstelling van kan maken zonder het te hebben meegemaakt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Echt hè?
Komop mensen, dit is seizoen 6, nu kan je echt niet meer met droge ogen beweren dat je niet weet waar je aan begint als je zelf meedoet.
milicaquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Gaf marlies nou een klapje op de blote billen van (ff d'r naam kwijt)???
Nee, maar je weet wel dat er camera's in de douche hangen, komop zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Zonder die mensen te willen verdedigen denk ik toch echt dat niemand zich er echt een juiste voorstelling van kan maken zonder het te hebben meegemaakt.
Ik ben echt benieuwd hoe ze erop gaan reagerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef Napster het volgende:
Dan moet Hummel ze vanavond maar ff vertellen dat ze helemaal niet naar buiten mogen.
Ter compensatie krijgen ze vanavond drank![]()
Ja, geil hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef flugeltje het volgende:
Gaf marlies nou een klapje op de blote billen van (ff d'r naam kwijt)???
shit man wat ben je snel met die foto.quote:
Ik gebruik SnagIt..... opslaan en uploadenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:17 schreef Taz10 het volgende:
[..]
shit man wat ben je snel met die foto.
zat hem net te bewerken en jij hebt hem er al op staan.
Hoe doe je dat zo snel ??
shit verkeerde knopjequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIt..... opslaan en uploadenIn dat programmaatje kan je ook verkleinen en dergelijke.....
Hildequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:18 schreef tybalt2 het volgende:
Welke bewoners roken eigenlijk?
Rik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hilde
Marcia
Etienne
Janine
Egbert
Marlies
???
Forum Opties | |