denk inderdaad dat ze niet durvenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja idd, durven ze soms niet?
wat een dozen zijn het toch he
hebben ze gisteren ook niet gedoucht daN?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ze niet durven
in dat geval: 1 van die 2 meteen moven....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ze niet durven
Denk ook niet dat het lang duurt voordat er 1 uitgaatquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
in dat geval: 1 van die 2 meteen moven....
Jahooorquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hebben ze ondertussen de tijd op de oven?
Ze zegt het is 1 uur? Scheelt een uur.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:08 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Jahooor
zie je hoe nep het is
BB extreem my ass!
Flugel for BB7quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:07 schreef flugeltje het volgende:
Het valt me overigens wel weer op dat Hummie wederom haar best heeft gedaan om 'goed figuur' meiden te vinden. Er zal er nou nooit eens eentje inzitten die aan de flinke kant is of gewoon lelijk.... Behalve dan bij de oudere vrouwen, dan mag het ineens weer wel
Dat hebben ze dan wel goed gedaan, ze zitten er maar een uur naastquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
ze hebben gewoon zelf het klokje van de oven ingesteld hoor...
zou zomaar kunnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
OMG .. ik krijg opeens angstbeelden dat Rik de Joost van deze BB gaat worden...
hoelang zal het duren voor ze het doorkrijgen? Ik gok eind novemberquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Ze denken nog steeds dat ze 'straks' naar buiten mogen...
Straks moet er maar buiten gerookt worden
Echt hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
Sjees zeg, gaan ze een huis in met weet ik hoeveel camera's. Ze weten tevoren dat die er hangen en dat er mensen naar ze zullen kijken. Zitten ze in het huis begint het gezeik dat ze niet kunnen poepen en douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |