quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahah
krijg je nog spijt van![]()
Bijna allemaal geloof ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Scope het volgende:
Die reuzin (Marlies?) die heeft wel siliconen tohc?
Afijn mijn vooroordelen jegens amsterdammers wor keer op keer bevestigd!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
quote:
Dit is Sabrina.... de jongste dus... Die met dat gele shirtje is Monique de oudste enze heeft al een zoon van 15quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?
De leukste tot nu toequote:
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
Nou... dan zitten ze er bij Hilde al een beetje te lang in denk ik.quote:
Het zijn idd verschrikkelijke wijven. Maar in het huis vind ik ze perfectquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.
We gooien ze wel in je mailboxquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weg.. tot vanavond... goed je best hier doen zodat ik alles mooi kan teruglezen... naaktfoto's van Hilde hoeven niet gepost te worden
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |