quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahah
krijg je nog spijt vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bijna allemaal geloof ik.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Scope het volgende:
Die reuzin (Marlies?) die heeft wel siliconen tohc?
Afijn mijn vooroordelen jegens amsterdammers wor keer op keer bevestigd!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef flugeltje het volgende:
huitje tuitje boompje huisje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is Sabrina.... de jongste dus... Die met dat gele shirtje is Monique de oudste enze heeft al een zoon van 15quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?
De leukste tot nu toequote:Op zondag 20 augustus 2006 13:47 schreef Jesssica het volgende:
houtje touwtje boompje huisje?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:46 schreef avonne het volgende:
[..]
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNA
Nou... dan zitten ze er bij Hilde al een beetje te lang in denk ik.quote:
Het zijn idd verschrikkelijke wijven. Maar in het huis vind ik ze perfectquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gooien ze wel in je mailboxquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben weg.. tot vanavond... goed je best hier doen zodat ik alles mooi kan teruglezen... naaktfoto's van Hilde hoeven niet gepost te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dit soort wijven....en het erge is nog dat ze hier in ons (verder overheerlijke mokum) bij 100.000den tegelijk in het wild rondlopen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:50 schreef Remzz het volgende:
Micheline is echt leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop