Is die andere zus veel ouder dan? Ik las ergens dat een van de twee een zoon heeft van 15.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Etienne is toch nog jong? 19 ofzo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze irriteren me al als ik ze alleen maar zíe....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk 35.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
is monique (die gele tampon jankerd toch?) nou 27 of 35, heb het nog even niet door
monique is de oude doos...... 35 dus....quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
is monique (die gele tampon jankerd toch?) nou 27 of 35, heb het nog even niet door
Monique is 35quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
monique is 35quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
siliconen-nijdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Bewoners van BB6 (losse topics staan onderaan)quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
Sabrinaquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
De jongste zusjesdoos heet Sabrinaquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNAquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jappie het volgende:
Hoorde jullie trouwens 10 minuten geleden Hilde niet iets zeggen over dat aan hysterie grenzende gedrag van de zusjes? (dat overigens nadat zij eerst eerder op de dag nog vol had mee staan doen over het "tamponincident") ....nu staat/zit zij reeds alweer bij diezelfde zusjes vrolijk mee te beppen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Er is zelfs een term voor: ringtone-anxiety!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef ruby het volgende:
Heeft Hilde een delerium? Ze hoort de telefoon.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Tamaartje het volgende:
haha dat was 4 keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben blij dat ik meer inhoud heb... Letterlijk én figuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahahquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
siliconen-nijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop