Is die andere zus veel ouder dan? Ik las ergens dat een van de twee een zoon heeft van 15.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudEtienne is toch nog jong? 19 ofzo?
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze irriteren me al als ik ze alleen maar zíe....
Ik denk 35.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
is monique (die gele tampon jankerd toch?) nou 27 of 35, heb het nog even niet door
monique is de oude doos...... 35 dus....quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
is monique (die gele tampon jankerd toch?) nou 27 of 35, heb het nog even niet door
Monique is 35quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
monique is 35quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jesssica het volgende:
siliconen-nijdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!![]()
De Bewoners van BB6 (losse topics staan onderaan)quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
De jongste zusjesdoos heet Sabrinaquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die andere heet Sandra?
niet gehoord, maar logisch toch? Ze is een "gezellige Amsterdamse" GNA GNA GNAquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef Jappie het volgende:
Hoorde jullie trouwens 10 minuten geleden Hilde niet iets zeggen over dat aan hysterie grenzende gedrag van de zusjes? (dat overigens nadat zij eerst eerder op de dag nog vol had mee staan doen over het "tamponincident") ....nu staat/zit zij reeds alweer bij diezelfde zusjes vrolijk mee te beppen.
Nee. Er is zelfs een term voor: ringtone-anxiety!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:45 schreef ruby het volgende:
Heeft Hilde een delerium? Ze hoort de telefoon.
Ik ben blij dat ik meer inhoud heb... Letterlijk én figuurlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och daar komt de eeuwige vrouwelijke kift weer om de hoek kijken heur!![]()
Ik hoopte al dat er een manspersoon zo gek zou zijn om dit hardop te roepen hahahahquote:
Ik weet echt niet wie wie is van Het Duo, maar dit is toch niet de jongere, waar hij gisteravond achteraan zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |