Jullie moeten je schamen. Mannen zijn geen stuk vlees heur, wij hebben ook gevoel en hang naar emotionele relaties!quote:
Die kans schat ik dan idd nog iets groter inquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat...of hij zit een verschrikkelijk dwars zittende scheet naar buiten te persen....![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten je schamen. Mannen zijn geen stuk vlees heur, wij hebben ook gevoel en hang naar emotionele relaties!
Precies... Leuker is de ego's (en geknakte ego's op termijn ) te besprekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jullie moeten je schamen. Mannen zijn geen stuk vlees heur, wij hebben ook gevoel en hang naar emotionele relaties!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:38 schreef TheVulture het volgende:
hebben de dames al een piemel-ranking gemaakt
Hij gaat dus echt voor de oude fietsquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies... Leuker is de ego's (en geknakte ego's op termijn ) te bespreken![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies... Leuker is de ego's (en geknakte ego's op termijn ) te bespreken![]()
nou kom. 27 is toch niet zó oud?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij gaat dus echt voor de oude fiets
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudquote:
ja hij is 19quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah idd.... 27 i niet oud. Maaar voor Etienne is 27 wel oudEtienne is toch nog jong? 19 ofzo?
Ben benieuwd hoelang het gaat duren eer ze haar vieze voeten afveegt aan het bed van Rick!quote:
Ze irriteren me al als ik ze alleen maar zíe....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |