Vind dat shirt juist wel grappigquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef Nostalgist het volgende:
Betr dan het shirt van Tijn trouwens..... De newbies na de kickoff zullen hem nu ook als gay gaan zien, denk ik....
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verklein ze altijd naar 75% Dit keer 80% foutje
Ja vind ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah! Ik zat al te denken... ze lijkt op iemand van de tv... Sjors dus
Meiden vinden gay gedrag of uitingen over het algemeen wel leuk geloof ik...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind dat shirt juist wel grappig![]()
Ik moet me ook 1x per week als gay verkledenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meiden vinden gay gedrag of uitingen over het algemeen wel leuk geloof ik...
Haha misschien wel ja,als het maar niet TE isquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:57 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Meiden vinden gay gedrag of uitingen over het algemeen wel leuk geloof ik...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik moet me ook 1x per week als gay verkleden![]()
Nee, hoor, volgens mij wil je dat gewoon zelf....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik moet me ook 1x per week als gay verkleden![]()
En het is veilig voor de dames. Geen kans op sexuele intimidatie en aanverwante artikelen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Haha misschien wel ja,als het maar niet TE is![]()
Sssstquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nee, hoor, volgens mij wil je dat gewoon zelf....![]()
Dat is zeker waar, ik vind het gewoon goed dat een gay verzorgd is en goed om zn uiterlijk/kleding denkt enzo.. kan geen kwaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is veilig voor de dames. Geen kans op sexuele intimidatie en aanverwante artikelen.
Dat denk ik ook wel ja...quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:58 schreef scanman01 het volgende:
Totdat er een feestje komt of iemand exit moet, gaat er bitter weinig gebeuren in het huis ben ik bang.
Ik kan vanmiddag gerust even weg volgens mij.
Psies. In het geval van Tijn gaat het toch tegen hem werken vermoed ik zo. Die is zo metrosexueel als een pony ....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het is veilig voor de dames. Geen kans op sexuele intimidatie en aanverwante artikelen.
Door wie ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef ruby het volgende:
Tijn wordt er van beschuldigd dat ie net een wijf is.
DOor wie dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
er werd gevraagd: Tijn ben je ook een homo
geeen idee een vrouw. En hij antwoorde soms (als geinjte geloof ik) en toen zei Hilde: ow lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |