Dus bijna een bionische vrouw in het huisquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:43 schreef Snoet123 het volgende:
Zo die Milica heeft al een aantal "schoonheidsingreepjes" achter de rug zeg.
Neus/Lip/Oren/Borsten/Buik en Billen zo oud is ze toch nog niet.....
Precies: relatiequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef tybalt2 het volgende:
Wat is de 'relatie' van Micheline en Semih eigenlijk?
Dat zei ik gister ook, ik zie wel wat gebeuren tussen die 2quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:48 schreef ruby het volgende:
Ze zijn een koppel.
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat "Bates Motel" shirtje van Semih is wel mooi trouwens.
'Psycho"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ze lijkt hier op Sjors uit gtstquote:
ik verklein ze altijd naar 75% Dit keer 80% foutjequote:
Jaaaaaaaaaah! Ik zat al te denken... ze lijkt op iemand van de tv... Sjors dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze lijkt hier op Sjors uit gtstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop