w00t! Die lijkt precies op mijn Carhartt Ranger Jacket:quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
Deze Dickies gaat mij warmhouden![]()
wow, die lijken zoveel op elkaar, dat kan geen toeval zijnquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef hydraulix het volgende:
[..]
w00t! Die lijkt precies op mijn Carhartt Ranger Jacket:
[afbeelding]
(alleen heb ik het in donkerblauwe camouflagekleuren, 'camo wood').
Vind het wel een tof model natuurlijkl
Hehe ik denk niet dat je die dior hebt voor 500 euroquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef aceHigh het volgende:
Ik ben van plan om nu een leren jas te kopen en later als het echt koud wordt nog een wat langere jas.
Die leren jas moet een redelijk strak zittend kort model zijn van zwart leer. Dus geen wijde vormeloze zak zoals ze op de zwarte markt en in de meeste leer speciaalzaken verkopen. Voor een goede kwaliteits jas wil ik tot ongeveer 500 euro gaan.
Iemand suggesties voor merken of winkels waar ze die verkopen?
Zoiets dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ding! Waar heb je die vandaan, en wat kost het?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef hydraulix het volgende:
[..]
w00t! Die lijkt precies op mijn Carhartt Ranger Jacket:
[afbeelding]
(alleen heb ik het in donkerblauwe camouflagekleuren, 'camo wood').
Vind het wel een tof model natuurlijkl
Sorry voor de late reactie, maar ik heb hem gehaald bij de H&M voor 80 euro.. Een nadeel van die jas is alleen die knoopjes, die waren bij mij niet zo goed bevestigd. Maar er is vast wel iemand in je buurt die handig is met naald en draad!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:09 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Ik zoek nog zo'n jas voor erbij!
Waar heb je hem gekocht en wat is de prijs?
Thanx! Ik heb het bij de Carhartt Store gehaald in Amsterdam (Hartenstraat 18). Was ¤200,-quote:Op zondag 12 november 2006 17:57 schreef Robocock het volgende:
Mooi ding! Waar heb je die vandaan, en wat kost het?![]()
The North Face verkopen ze bij o.a. bij Perry Sport en in Amsterdam hebben ze zelfs een eigen winkel. Als je er minder geld voor over hebt zou ik eens kijken bij de Bijenkorf of een andere sportzaak.quote:Op zondag 24 december 2006 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Even weer een schopje voor dit topic.
Na een lange tijd in mijn tussen jas gelopen te hebben wordt het daar nu toch echt te koud voor. En heb ik mijn standaard g-star winterjas maar weer uit de kast gehaald. Alleen ben ik die toch echt wel een beetje erg zat nu. En zie je ook op elke straathoek wel iemand die die aan heeft. Nu ben ik eigenlijk een beetje op zoek naar een mooie niet zo standaard winterjas. Dus niet van g-star of dat soort merken.
Ik zat zelf eerst aan een north face jas te denken maar die zijn wel weer tering duur. Iemand nog andere ideen? Of winkels waar ik zou kunnen kijken in Utrecht of Amsterdam?
Hijs was 225 euroquote:Op zondag 24 december 2006 17:30 schreef Stansfield het volgende:
Welk model heb je en hoeveel heb je er voor betaald?
mooi jasje! Dus te koop bij britain/bijenkorf?quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
Ik hou niet zo van een bondkraagje maar zal woensdag eens in Utrecht kijken. Bij kathmandu hebben ze geloof ik wel aardig wat the north face.quote:Op zondag 24 december 2006 17:31 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Hijs was 225 euro
dit is hem overigens is wel het vrouwen model aangezien ik een vrouw ben
http://www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp?site=EU&model=AMA1
goede vraag, ben ik ook erg benieuwd naar!quote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waar in Amsterdam vind ik de wat meer getailleerde jassen/mantels?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus. Geen blazer, maar echt als jas bruikbaar en voor +- 100 euro. Iemand enig idee?
waar gehaald? (prijs?) die lijkt wel op die van dickiesquote:Op zondag 24 december 2006 19:58 schreef Roellio het volgende:
Ik heb deze, maar dan in bruine camo-tinten
[afbeelding]
Lekker warm!
Carhartt store in A'dam. 200 euro.quote:Op zondag 24 december 2006 20:00 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waar gehaald? (prijs?) die lijkt wel op die van dickies
Fraai. Zijn ze d'r ook in het donkergrijs of zwart?quote:Op zondag 24 december 2006 19:58 schreef Roellio het volgende:
Ik heb deze, maar dan in bruine camo-tinten
[afbeelding]
Lekker warm!
ben ik eigenlijk ook best benieuwd naar, maar dan in de omgeving Den Boschquote:Op zondag 24 december 2006 19:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Waar in Amsterdam vind ik de wat meer getailleerde jassen/mantels?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets dus. Geen blazer, maar echt als jas bruikbaar en voor +- 100 euro. Iemand enig idee?
quote:Op maandag 25 december 2006 13:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraai. Zijn ze d'r ook in het donkergrijs of zwart?
quote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Stansfield het volgende:
Net een nieuwe jas gekocht. Van the north face. Zal vanavond wel ff foto's maken. Was 200 afgeprijst naar 179 en nog eens 30% korting. Dus 125 euro. Superdeal.
jezus teringquote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje matige foto maar goed de meeste weten wel hoe een jas van the north face eruit ziet.
Mooie jas van Peuterey. Waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:46 schreef Fashion4life het volgende:
Ik koop eigenlijk ieder seizoen wel minstens 1 nieuwe jas.. zo ook deze winter;
Ik heb 2 weken geleden deze jas gekocht van het merk PEUTEREY (http://www.peuterey.it/):
[afbeelding]
EN vandaag deze jas gekocht van DSquared2 (http://www.dsquared2.com/)
[afbeelding]
Gr.Niels.
die heb ik ook alleen dan in het zwartquote:
Die heb ik ook!! Lekkere jas, warm en comfortabel!quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:33 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |