quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Jij hebt tijdens Nederlandse les niet zo goed opgelet hé?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Dat zei 'ie echt zo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef brood_korst het volgende:
Hij zo van : Als ik jouwerd was zou ik maar niet meer op die roflscooterd stappen want als k je zie krijg je nog een boete![]()
Ik vind dat een zeer intressant standpunt wat jij hier aankaart jongeheer Scorpie, Ik zou er graag alles over willen weten mijn bestequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:43 schreef Scorpie het volgende:
Mijn god, types zoals jij zouden ze preventief moeten ruimen, josti-imitator dat je er bent.
TS gaat nu pas naar de brugklas ..... spaar 'm een beetjequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Nee TS is heftruckchauffeur... niet meer te redden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
TS gaat nu pas naar de brugklas ..... spaar 'm een beetje
Ah.. Een kennerquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:55 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nee TS is heftruckchauffeur... niet meer te redden.
Haha, origineel! Echt jij bent de eerste die dit grapje maakt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:54 schreef brood_korst het volgende:
dikke snikkel
Gelukkig ik dacht dat ik de 324ste wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Haha, origineel! Echt jij bent de eerste die dit grapje maakt!
Als je me je adres geeft krijg jij een handtekeningquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Piovan het volgende:
Brood_korst, mag ik je handtekening?
Je bent al bijna 5 jaar een geregistreerd user en dan maak je je hier nog druk omquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
Als je echt stoer wil zijn, moet je die grote bek tegen die agent opzetten. En niet na die tijd die kerel (die zijn werk doet) voor alles uitmaken. M.a.w. je bent een grote schijterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |