hehe, niet van die stoere praatjes die je toch niet waarmaakt...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:22 schreef Bron het volgende:
Waar woon je? Dan ga ik je buurman doodmaken.
Heb je zijn pols gevoeld?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
Nou, dus ik werd vanmorgen wakker, heeft ie gewoon die kat aangestoken en door me ruit gegooid, zo'n hele brandvlek op het tapijt. Niet normaal joh.
Ik naar die buurman toe. Is ie niet thuis.Zeker gevlucht.
Hahaha roffelkoek!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef kollie het volgende:
[..]
hehe, niet van die stoere praatjes die je toch niet waarmaakt...
Gewoon terug in zijn tuin gooienquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
Nou, dus ik werd vanmorgen wakker, heeft ie gewoon die kat aangestoken en door me ruit gegooid, zo'n hele brandvlek op het tapijt. Niet normaal joh.
Melding maken van opzettelijke brandschade!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Borkydude het volgende:
én doodslag op dier!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Syytön het volgende:
[..]
Melding maken van opzettelijke brandschade!
't is echt zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef iamredleader het volgende:
OK, dit is een slecht topic, TS is niet serieus, zal wel een flauwe lemming zijn of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |