Wennen ze vast aan de wintertijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:12 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Wel, maar die staat meer dan een uur te vroeg.
Op een ingereden fiets moet je het leren hequote:
Dat maakt toch geen reet uit? Dan hebben ze een prima referentiepunt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:12 schreef DikkeDiarree het volgende:
Wel, maar die staat meer dan een uur te vroeg.
Maandquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef TheVulture het volgende:
De WC is verstopt en al het WC papier is op... ik zie een verband
Is er een verschil tussen de zussen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Arcee het volgende:
Zijn jullie er al uit wie dommer is? Sabrina of Monique? Ik neig toch een beetje naar Monique nu...
Dan hoop ik dat het echt tot een tabak-schaarste gaat komen, dan kunnen we zien of ze haar stoere praat waar kan maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Quembel het volgende:
Marcia kan zich verbergen achter haar pap, geloof me dat meisje is zoooo bescheiden
Nope!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen de zussen dan?
quote:
En over shag, en over pepermuntjes.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert maakt zich druk om een ontstopper, en gisteren om toilletpapier.
Wat voorn stoere praat had ze dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het echt tot een tabak-schaarste gaat komen, dan kunnen we zien of ze haar stoere praat waar kan maken.
Stoere praat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het echt tot een tabak-schaarste gaat komen, dan kunnen we zien of ze haar stoere praat waar kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |