Was zelfs even ff in beeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
En ondertussen staan Milica e douchen.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja heel even, maar de domme huildoos is belangrijker...quote:
quote:
Als je met de kickboxer Tijn bedoelt dan is het antwoord nee... die was net klaar en erg op zijn privacy gesteldquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Scope het volgende:
Stond die cockteaser (Milica?) nu onder de doche bij die kickboxer?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Na 2 dagen al zo'n drama om een tampon... laat maar komen die 100 dagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[offtopic]quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Quembel het volgende:
Nee maar weet wel..."
Verplaats je eens in mij...."
Jankerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb zelfs als man al altijd begrepen dat het beter is om dat niet te doen... zo'n ding zet uit als het nat wordt... net als keukenrol trouwensquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef Bocaj het volgende:
Tampon is toch niet zo'n probleem???
Huh? Hij is toch die gast met die tatoeges?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je met de kickboxer Tijn bedoelt dan is het antwoord nee... die was net klaar en erg op zijn privacy gesteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn stem heb jequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
ok eerst Monique exit graag.....
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Arcee het volgende:
Zijn jullie er al uit wie dommer is? Sabrina of Monique? Ik neig toch een beetje naar Monique nu...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Jesssica het volgende:
"weet je wel" "weet je wel"
zo die monique is echt dé doos voor mij nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop