Nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat zullen wij mooie kindjes krijgen.
Toen was je een stuk wakkerder als nu, dus dat is geen excuus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dat zei ik om 32 minuten over 9 smorgens
Jong, raad maar of zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je profiel is ondeugdelijk dan. Verder: hoe jong is je moeder dan nu nog?
Dan nu, meisje.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toen was je een stuk wakkerder als nu, dus dat is geen excuus.
Als ik wakker ben kan ik niet helder denkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toen was je een stuk wakkerder als nu, dus dat is geen excuus.
Ask Daan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mens, ik ben al zo lang wakker ik kan er geen chocolade meer van breien.
Och gossie. Ik krijg er bijna meelijtranen vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mens, ik ben al zo lang wakker ik kan er geen chocolade meer van breien.
Die is de hond uit latenquote:
Zo hoort het ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Och gossie. Ik krijg er bijna meelijtranen van.
Ik ben je moeder, en ik kan het maar niet begrijpen dat je lesbeau bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die is de hond uit laten.
jij bent trouwens de enige samen met mijn moeder die haar Daan noemt![]()
Bij nader inzien kom ik er achter dat ik dat eigenlijk helemaal niet doe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem hem Nannie.
Hem, Nannie, wie?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik noem hem Nannie.
I K B E N O N S C H U L D I G !quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:24 schreef NanKing het volgende:
uitlaten is ook één woord trouwens.
Waarom die spatie er stond weet ik niet.
Ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:27 schreef Muisjes het volgende:
Is er al 1 gekozen?
Hm, dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
De bevalling is morgen ingepland.
Boeit niks, diana zoekt wel wat leuks uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef NanKing het volgende:
Joost je bent te picky.
Zo wordt het nooit wat.
Was mijn vraag ook niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
Nee, maar jij bent het niet.
Die tweakers weten niet wat ze overkomt als er een topic als deze wordt gepost daarquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boeit niks, diana zoekt wel wat leuks uit.
Open je ook een goed topic op tweakers ?
Krijg je nog een slim kindje ook, maar mooi zal het niet worden.
Doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die tweakers weten niet wat ze overkomt als er een topic als deze wordt gepost daar.
Let maar niet op Sebasser, hij is een beetje jaloers op zijn toekomstige broertje of zusjequote:
Neen.quote:
Hij is een beetje jaloers, op een hondquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Let maar niet op Sebasser, hij is een beetje jaloers op zijn toekomstige broertje of zusje.
Ik ben van alle servers van tweakers gebannedquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
Volgens mij ben ik gebanned, of door de shredder gehaald, weet ik 't.
Ik haat dat forum.
Aan je eisen te zien wil je je nu verzekeren dat je nu wel een knap en slim kind krijgt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Let maar niet op Sebasser, hij is een beetje jaloers op zijn toekomstige broertje of zusje.
Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij is een beetje jaloers, op een hond![]()
![]()
!!!!!111/1!! D:D:D !! D:@(
:D:D: !!!
Is ze al terug ?
Ach om heul eerlijk te zijn hequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef Muisjes het volgende:
[..]
Aan je eisen te zien wil je je nu verzekeren dat je nu wel een knap en slim kind krijgt?![]()
Ze wilde geen remlofjes hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef remlof het volgende:
Je moet wel iemand kiezen voor het topic vol is Nan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |