Goed plan, ik heb trouwens net een goed boek gelezen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:48 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Neuh. Die heb ik al. Ik wil wel helpen met de selectie.
Jottem. Heb je 'm al uit? Mag ik 'm lenen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed plan, ik heb trouwens net een goed boek gelezen!
Dommelsch van henk hovens.
met hoe Dommelsch is ontstaan en dergelijke.
Ding is 350 bladzijdes of zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jottem. Heb je 'm al uit? Mag ik 'm lenen?
Ik voldoe aan de eisen, ben helaas (niet dat ik dat zelf erg vind) geen Aziaat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:53 schreef NanKing het volgende:
Gezocht sperma donor.
Ben je tussen 25 en 40 jaar.
Heb je een goede opleiding,
en zie je er goed uit.
Aziatisch zijn is een pre, maar geen must.
Oh ja je moet ook lief zijn.
Reageer dan hier.
Dan kan ik eindelijk stoppen met roken,een excuus hebben voor mijn dikke kont en het belangrijkste, ik kan ongegeneerd een tuinbroek aan.
Dit topic is mede mogelijk gemaakt door Yvonne
Toevoeging:
[..]
Als je analytisch bent ingesteld weet je het antwoord toch ook welquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:30 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel analytisch... Mag dat ook?
Heel juist, eerst de layout ermee verkloten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:06 schreef JohanDaButcher het volgende:
doendnenddnnendndnnfnghggg ggggggggggggggggggggggggggggg gggggflajfoijfiofjgoijfgjsdiogjsoigj;lsdjgldfjgodfjagoijd toijhofjhdjl;aaaaakjdijjrvihja;sjdlbbneiovn g;hroihgosghorghosihgl
Staat allemaal in het topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef TwyLight het volgende:
Hoe word het sperma gedoneert? in een potje of door middel van geileneuksex?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:30 schreef remlof het volgende:
Ik ben wel analytisch... Mag dat ook?
Ik denk dat ik een beetje moet huilen als ik een kind zou krijgen van jouquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de eisen, ben helaas (niet dat ik dat zelf erg vind) geen Aziaat.
Iemand die Mayrorka schrijft, wil ik niet direct slim noemenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens ook geen goede opleiding maar ben wel slim
Vol verwachting klopt mijn hartje hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jerrycan (gevuld) is onderweg![]()
Nu maar hopen dat het adres juist is![]()
Waaromquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat ik een beetje moet huilen als ik een kind zou krijgen van jou.
Mayrorkaquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik een beetje moet huilen als ik een kind zou krijgen van jou.
[..]
Iemand die Mayrorka schrijft, wil ik niet direct slim noemen. Maar bewijs het tegendeel maar.
[..]
Vol verwachting klopt mijn hartje hoor.
Ik dacht dat we nader tot elkaar waren gekomenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ben je zo kort van geheugen, lieve Diederick.
Nou we hebben elkaar al zo lang niet gesprokenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik dacht dat we nader tot elkaar waren gekomen![]()
Uit elkaar gegroeid dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou we hebben elkaar al zo lang niet gesproken.
Ik had juist het gevoel dat we weer wat verwijderd waren van elkander.
Uit het oog, niet uit het hartquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou we hebben elkaar al zo lang niet gesproken.
Des te meer een reden om samen een kindje te krijgen, dan komen we weer nader tot elkaarquote:Ik had juist het gevoel dat we weer wat verwijderd waren van elkander.
Je maakt het nu wel erg moeilijk voor mequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Uit het oog, niet uit het hart![]()
[..]
Des te meer een reden om samen een kindje te krijgen, dan komen we weer nader tot elkaar![]()
IK MOEST LACHEN, HIHIquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef Sebasser het volgende:
whhee, ik mag nog meebeslissen right?
Diederik_Duck, Je hoeft niet te bellen, want wij bellen jou.
Volgende.
Afgewezen, wegens het niet kunnen lezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Heul wel. Maar ik meld me vast aan voor over 10 jaar, wanneer ik wél oud genoeg ben, wel een goede opleiding heb gehad, wél knap ben. En aziatisch ben ik al, nou ja, een kwart danquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Afgewezen, wegens het niet kunnen lezen.
Hij is niet slim genoeg ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Afgewezen, wegens het niet kunnen lezen.
Hoe oud ben je nou danquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul wel. Maar ik meld me vast aan voor over 10 jaar, wanneer ik wél oud genoeg ben, wel een goede opleiding heb gehad, wél knap ben. En aziatisch ben ik al, nou ja, een kwart dan.
Hoezo? Wil je datenquote:
Kom nou, maak het even!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:08 schreef Sebasser het volgende:
15 ?
Ik moet snel zwanger wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul wel. Maar ik meld me vast aan voor over 10 jaar, wanneer ik wél oud genoeg ben, wel een goede opleiding heb gehad, wél knap ben. En aziatisch ben ik al, nou ja, een kwart dan.
Ok, ik had misschien duidelijker moeten zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik haalde gewoon van die 25 10 af, 15 dus
Babyborn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik moet snel zwanger worden.
Ik wil stoppen met roken, een excuus hebben voor mijn dikke kont en ongegeneerd een tuinbroek kunnen dragen.
Ik had je profiel nog niet bekekenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ok, ik had misschien duidelijker moeten zijn.
Ik jouwe ook nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik had je profiel nog niet bekeken
In welke relatie staan jullie tot elkaar? Uit de toonzetting van dit stukje proef ik overigens iets negatiefs, heb ik dat correct?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:04 schreef Sebasser het volgende:
whhee, ik mag nog meebeslissen right?
Diederik_Duck, Je hoeft niet te bellen, want wij bellen jou.
Volgende.
Ik ben haar raadsman/zoon.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
In welke relatie staan jullie tot elkaar? Uit de toonzetting van dit stukje proef ik overigens iets negatiefs, heb ik dat correct?
Wat zullen wij mooie kindjes krijgen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel erg moeilijk voor me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |