Niet vers?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:32 schreef NanKing het volgende:
Ingevroren met pipetje, in een papercup als je in de buurt bent, of een reageerbuis.
Mooi. Scheelt weer een hoop zweetwerk.quote:
Misschien begrijp je de OP niet. Ze wil sperma. Geen jerrycan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, klaar.
Ik heb hier een jerrycan klaar staan voor je.![]()
Ik kan moeilijk 8 liter zaad in een envelopje stoppen ......quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien begrijp je de OP niet. Ze wil sperma. Geen jerrycan.
Wat die zaadvulkaan zegtquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk 8 liter zaad in een envelopje stoppen ......
Dan moet je er even op stampen, dan word het wel iets compacter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk 8 liter zaad in een envelopje stoppen ......
Of ff vriesdrogenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet je er even op stampen, dan word het wel iets compacter.
Ja, zo heeft iedereen 8 literquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Of ff vriesdrogen![]()
Bij ontvangst met water aanlengen, klaar![]()
"M'n zaad, wat doe je "quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan moet je er even op stampen, dan word het wel iets compacter.
Ja, ik geef toequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:01 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Wil je nu gewoon volgeblaft worden of wa
Hip, ik verlang al naar mijn tuinbroek.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
de eieren zijn inmiddels opgegeten, ik laat ze nu even een uurtje hun werk doen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik geef toe. Een OP lezen is moeilijk
je drop.
Zomaar reageren is da shit 14.hiv
Knip dan meteen je haar, stekeltjes zouden je leuk staan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hip, ik verlang al naar mijn tuinbroek.
Pasen, pinksterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:08 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ontvang ik je blootfoto's per mail ?![]()
Ik pak gelijk een tondeuzequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Knip dan meteen je haar, stekeltjes zouden je leuk staan.
Zulks een simpele ziel begrijpt die hint niet, daarom moet je hem volledig zeggenquote:
Ik merk 't.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zulks een simpele ziel begrijpt die hint niet, daarom moet je hem volledig zeggen
Nu denk hij dat hij ongeveer met pasen en/of pinksteren je foto;s zal ontvangen
Opwindend beeld. Dit soort praatjes werkt goed voor me.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef NanKing het volgende:
Hip, ik verlang al naar mijn tuinbroek.
Oeh zal ik nog even door gaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Opwindend beeld. Dit soort praatjes werkt goed voor me.
Heb je wat tegen lesbeau'squote:Op zondag 20 augustus 2006 12:17 schreef Het_hupt het volgende:
Vrouwen met kort haar en in een tuinbroek![]()
Mijn vrouwenbeeld, wat doe je?quote:
als ze zo zijn toegetakeld welquote:
Zeg nou zelfquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:17 schreef Het_hupt het volgende:
Vrouwen met kort haar en in een tuinbroek![]()
Twee of drie meer van dit soort opmerkingen zou voldoende moeten zijn.quote:
Sigaartjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Twee of drie meer van dit soort opmerkingen zou voldoende moeten zijn.
Denk eens aan wat jij op je 14de openbaar hebt gemaaktquote:
Toen ik 14 was liet ik mijzelf niet zo fotograferenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Denk eens aan wat jij op je 14de openbaar hebt gemaakt
Zoveel verschil in leeftijd is dat niet hoor [afbeelding]
Toen hadden ze geen eens fotocamera's onder de 25 jaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toen ik 14 was liet ik mijzelf niet zo fotograferen.
Aan alle, alleen wil ik eerst een foto van je qutje zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |