Boeit niks, diana zoekt wel wat leuks uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef NanKing het volgende:
Joost je bent te picky.
Zo wordt het nooit wat.
Was mijn vraag ook niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
Nee, maar jij bent het niet.
Die tweakers weten niet wat ze overkomt als er een topic als deze wordt gepost daarquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Boeit niks, diana zoekt wel wat leuks uit.
Open je ook een goed topic op tweakers ?
Krijg je nog een slim kindje ook, maar mooi zal het niet worden.
Doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die tweakers weten niet wat ze overkomt als er een topic als deze wordt gepost daar.
Let maar niet op Sebasser, hij is een beetje jaloers op zijn toekomstige broertje of zusjequote:
Neen.quote:
Hij is een beetje jaloers, op een hondquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Let maar niet op Sebasser, hij is een beetje jaloers op zijn toekomstige broertje of zusje.
Ik ben van alle servers van tweakers gebannedquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Neen.
Volgens mij ben ik gebanned, of door de shredder gehaald, weet ik 't.
Ik haat dat forum.
Aan je eisen te zien wil je je nu verzekeren dat je nu wel een knap en slim kind krijgt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Let maar niet op Sebasser, hij is een beetje jaloers op zijn toekomstige broertje of zusje.
Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij is een beetje jaloers, op een hond![]()
![]()
!!!!!111/1!! D:D:D !! D:@(
:D:D: !!!
Is ze al terug ?
Ach om heul eerlijk te zijn hequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef Muisjes het volgende:
[..]
Aan je eisen te zien wil je je nu verzekeren dat je nu wel een knap en slim kind krijgt?![]()
Ze wilde geen remlofjes hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:42 schreef remlof het volgende:
Je moet wel iemand kiezen voor het topic vol is Nan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |