BEP.quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:26 schreef popolon het volgende:
Vampier is gek.
Wat is dat voor een liedje trouwens?
Dat maakt het een stuk duidelijker.quote:
Black eyed peasquote:Op zondag 20 augustus 2006 07:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat maakt het een stuk duidelijker.
Ik moet toch eens per jaar MTV kijken dan.quote:
VW golf?quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:36 schreef Vampier het volgende:
ik reed net met mijn vrouw in de auto... ik heb zelf een mp3 speler in de auto hangen met alleen dood metaal.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:36 schreef Vampier het volgende:
ik heb zelf een mp3 speler in de auto hangen met alleen dood metaal.
Londen bridge ofzo tochquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:11 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
en dan haar solo nummer.. dat ze dat nog uitbrengen :S
Goed zo ^^quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:36 schreef Vampier het volgende:
ik reed net met mijn vrouw in de auto... ik heb zelf een mp3 speler in de auto hangen met alleen dood metaal.
waarom ga je daar heenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe was echt vét lelijk toen ze vorig jaar live gingen optreden, toen haalde ze die hoge noten van Where is the Love ofzo niet, echt fakkin vals:') !
BEP :R
Mensen die naar zo'n "concert" gaan moeten een nekschot krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
hehe was echt vét lelijk toen ze vorig jaar live gingen optreden, toen haalde ze die hoge noten van Where is the Love ofzo niet, echt fakkin vals:') !
BEP :R
Op Pinkpop stonden ze ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:08 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die naar zo'n "concert" gaan moeten een nekschot krijgen![]()
Hij woont in Amerika daar is alles een jaar later pas hip.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:32 schreef Bolter het volgende:
Goh, klaagtopics over nummers van meer dan een jaar geleden zie je ook niet al te vaak.
Stil, joh, het is een Amerikaan, die loopt zogenaamd voor op ons.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:32 schreef Bolter het volgende:
Goh, klaagtopics over nummers van meer dan een jaar geleden zie je ook niet al te vaak.
GMTBAquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij woont in Amerika daar is alles een jaar later pas hip.
Alsof ze nog clips uitzenden op MTVquote:Op zondag 20 augustus 2006 07:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik moet toch eens per jaar MTV kijken dan.
vampier, je bent een breezert! Pimp your ride!
Ik geloof er niks van.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:33 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Stil, joh, het is een Amerikaan, die loopt zogenaamd voor op ons.
Volgend jaar is er een comeback!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.
Dat liedje is in de VS vorig jaar december al gereleased.![]()
tussen al die bullshitshows door zie je nog weleens een clipquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alsof ze nog clips uitzenden op MTV![]()
Omg TS doet net alsof hij in 'US' woont. Is hij een kloon ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij woont in Amerika daar is alles een jaar later pas hip.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:52 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Omg TS doet net alsof hij in 'US' woont. Is hij een kloon ofzo![]()
quote:
Gephotoshopped en ge-airbrushed is iedereen mooi, behalve zij, jezus men.quote:
quote:
Op MTV2 en MTV3 wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alsof ze nog clips uitzenden op MTV![]()
Bijkomend dat de meeste dat niet ontvangen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Op MTV2 en MTV3 wel.
Maar die kijk ik nooit.
Wees blij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bijkomend dat de meeste dat niet ontvangen.
Zijn er uberhaupt nog wel goede muziekzenders? Sinds MTV zo'n beetje alles heeft overgenomen is alles in ieder geval baggerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |