Als je het op een grote poster zie misschien wel, maar dan is het al omdat je onder invloed ben van pils of een pretsigaret, anders doet me dit toch weinig...quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:59 schreef Stabdogg het volgende:
Op zo'n klein formaat achter je pctje in je warme huiskamer zal het je ook weinig doen denk ik.
Maar ik vroeg me vooral af of er mensen zijn geweest die ook scrhokken toen ze hem in het ECHT zagen.
Spoken?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:55 schreef Secretus het volgende:
Dit soort dingen wil ik niet zien als ik op dit ogenblik voor de pc zit en nu al dingen rond mij heen hoor lopen
stop digitaal pestenquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:09 schreef daReaper het volgende:
waar is die poster in godsnaam voor?
Als dat het resultaat daarvan moet voorstellen, dan lijkt mij dat geen slecht ideequote:
Dan snap ik ook waarom vooral fok!kers 'm eng vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:11 schreef daReaper het volgende:
[..]
Als dat het resultaat daarvan moet voorstellen, dan lijkt mij dat geen slecht idee
Wat is de boodschap van die poster dan? Teveel MSN maakt je een potentieel horroracteur?quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:12 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Ja 't is een eng meiske. Ze moeten haar maar casten voor een horrorfilm.
SIRE hoopt nu nog dat de boodschap vd poster ook is overgekomen?
![]()
Oh, het lijkt meer op een jongetje, toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:46 schreef Stabdogg het volgende:
Die blik van dat meisje erbij is zo doordringend dat het me raakte.
Ik wel hoor. Ik zag hem voor 't eerst toen ik onschuldig een tijdschrift aan het lezen was. Pagina om en BAM. Schrok me ook te pletter, alleen nu ben ik op hem voorbereid. Ik weet dat hij er is, dus schrik ik niet meer zo. Maar het is inderdaad een erg luguber dingquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:59 schreef Stabdogg het volgende:
Op zo'n klein formaat achter je pctje in je warme huiskamer zal het je ook weinig doen denk ik.
Maar ik vroeg me vooral af of er mensen zijn geweest die ook scrhokken toen ze hem in het ECHT zagen.
"ey dude, je weet wel ,van die goeie euuhh, ja man, die echt lekkere shit man, waar je zo lekker stoned van wordt, hey je weet wel he, supershit man, echt chill dat spul ey, gaaf lekker trippen ja, op zo'n poster kickende goeie shitman, heftug spul die shit dude..."quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
wat voor hasj?
Als je hem idd de eerste keer ziet dan je "What the F#ck"quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:28 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Ik zag hem voor 't eerst toen ik onschuldig een tijdschrift aan het lezen was. Pagina om en BAM. Schrok me ook te pletter, alleen nu ben ik op hem voorbereid. Ik weet dat hij er is, dus schrik ik niet meer zo. Maar het is inderdaad een erg luguber ding
Juist ja, beetje nep.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:53 schreef dr.dunno het volgende:
't is maar een poster en duidelijk geshopt.
dit filmpje daarentegen...
zeg jij, tot het jou overkomt.quote:
Wehehe, vooral dat ze zo d'r mond open doet aan het eind... Goed geacteerd, mênquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:05 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zeg jij, tot het jou overkomt.
en dan ben je dus ook dood.
WTF??quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:53 schreef dr.dunno het volgende:
't is maar een poster en duidelijk geshopt.
dit filmpje daarentegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |