Ik zat laatst om 3 uur 's nachts aardig on invloed van hasj op het CV van Rotterdam nog een beetje te kletsen met een paar vrienden.
Op een gegeven moment besloten we op zo'n bankje te gaan zitten bij de trams omdat we besloten de eerste trein naar huis te pakken en dus op het CS te blijven.
Ik ging zitten op het bankje en een vriend links van me zei ineens 'wow what the fuck!' dus ik volgde zijn blik en keek naar recht's...
Daar kreeg ik de schrik van mijn leven, ik zag dit! (EN DAN IN HET GROOT OP 40 CM VOOR MIJN NEUS)
![]()
Ik schrok me de pleuris en ik kreeg zelfs even kippenvel. Ik ervaarde deze poster als puur 'evil' en ik voelde me niet prettig bij de poster in de buurt.
Natuurlijk heeft het veel te maken met mijn stonede gesteldheid, maar ik ben normaal een nuchtere harrie. 'Enge' films zoals 'the exorcist' moet ik om lachen en voel normaal geen angst na het zien van een simpel fotootje of qausi eng filmpje.
Deze poster daarentegen is het gelukt om mij angst aan te jagen. Die blik van dat meisje erbij is zo doordringend dat het me raakte.
Zijn er meer mensen geweest die dit hadden toen ze hem in het echt zagen?
De reden voor klaagbaak is dat dit soort posters 20-jarige kerels schrik aanjagen...
[ Bericht 1% gewijzigd door Stabdogg op 20-08-2006 03:55:32 ]