Ik moet even iets met je onder 4 ogen bespreken zeg maar....niets belangrijks hoor...het betreft slechts een tiental usertjes en hun manier van postenquote:
Doe maar in het engels dan, verstaat toch niemand hier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet even iets met je onder 4 ogen bespreken zeg maar....niets belangrijks hoor...het betreft slechts een tiental usertjes en hun manier van posten...........maar eigenlijk gaat het er natuurlijk om dat wij dat saampjes in alle rust en privacy kunnen bespreken...
![]()
Be careful what you wish for.......you might not be able to stand the heat...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Doe maar in het engels dan, verstaat toch niemand hier.![]()
Joe hef gelijk, lets weet a koppel of dees den. Ei em a bit tijerd of diskussions at de moment...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Be careful what you wish for.......you might not be able to stand the heat... [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
Be careful what you wish for.......you might not be able to stand the heat... [afbeelding]
For good?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:27 schreef karn het volgende:
Sodding avatar is gone. Not essentially a bad thing actually....
Ik geloof dat ik me toen niet in de discussie heb gemengd...dus ik ben onschuldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap?
Het is hier gewoon voorgelegd in het FB topic en toen was iedereen het ermee eens
Het ligt overigens nog achter de schermen, heb TL nog niet gezien, dus er is nog geen overleg geweest.
Dat is jullie geraden,... anders ga ik in stakingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
Naja, we wachten gewoon op TL. Waarschijnlijk zullen de topics dus ergens morgen wel weer bovenin hangen
Wacht dan ff tot Danny terug is van vakantie...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is jullie geraden,... anders ga ik in staking![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef fashionably_late het volgende:
Even heel iets anders:
Waarom staan de bewonerstopics vast onderaan??
Ik vind dat persoonlijk héél onhandig! En ontoegankelijk bovendien(y)
Ik heb net bijvoorbeeld drie zéér waardevolle entry'sgemaakt in topics aldaar... maar WIE gaat dat zien?? Niemand! Want ze zijn permanent naar beneden gezakt!
Zó zonde!!![]()
Ik pleit zodoende voor het loshalen van de topics zodat ze gewoon bovenaan verschijnen als er in gepost wordt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat vinden anderen?
Oke. Duidelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:41 schreef flugeltje het volgende:
Weet je wat ik nou niet snap?
Het is hier gewoon voorgelegd in het FB topic en toen was iedereen het ermee eens
Het ligt overigens nog achter de schermen, heb TL nog niet gezien, dus er is nog geen overleg geweest.
Op één of twee man na idd, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk.
Ik wist niet dat mijn mening niet ter zake doet. Ik heb was het er namelijk niet mee eens.
Jappie niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op één of twee man na idd, heb je gelijk in
Maar de meesten gaven aan het een goeie optie te vinden. Zoals gezegd ligt het nu achter de schermen voor overleg.
Deze week was het anders Gert, maar goed. Ik ga naar bed, TL zal morgen wel wijze woorden spreken en dan zal het allemaal vrij vlot geregeld zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie niet.
Tinkepink niet
FL niet
Karn niet
ik niet
Wie eigenlijk wél?
Hee zjeetje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
nee ik ook niet.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Deze week was het anders Gert, maar goed. Ik ga naar bed, TL zal morgen wel wijze woorden spreken en dan zal het allemaal vrij vlot geregeld zijn.
Jappie had er weer es niet goed over nagedachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Jappie niet.
Tinkepink niet
FL niet
Karn niet
ik niet
Wie eigenlijk wél?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Deze week was het anders Gert, maar goed. Ik ga naar bed, TL zal morgen wel wijze woorden spreken en dan zal het allemaal vrij vlot geregeld zijn.
En waar was jij ten tijde van deze beleidscrisis oh grote salomo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jappie had er weer es niet goed over nagedacht![]()
Ik zat nog ff na te denkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
En waar was jij ten tijde van deze beleidscrisis oh grote salomo.![]()
OK. ff serieus dan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja hoi
De wijze woorden bewaar ik ff tot morgen.. voor nu alleen de vraag: is het dan echt zo lastig om naar beneden te scrollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |