nee het is eng dat mensen geloven in een sprookjesfiguur en zo persistent zijn in de naleving van de regels die bedacht zijn door een paar idioten 2000 jaar geleden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:52 schreef SHE het volgende:
eng he? mensen die anders zijn
Een beetje christen sterft niet op zondagquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef Nepthys het volgende:
Zouden die SGPers nou ook geloven dat als je op een zondag doodgaat, je dan buiten moet wachten tot de hemelpoort weer open gaat op maandagochtend?![]()
Je mag alleen werken ten dienste van de Heere God; duh..quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:07 schreef Henny_Huisman het volgende:
De kerk is op zondag GVD toch ook open
so? doet het je persoonlijk pijn ergens?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:54 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee het is eng dat mensen geloven in een sprookjesfiguur en zo persistent zijn in de naleving van de regels die bedacht zijn door een paar idioten 2000 jaar geleden.
Het gaat erom dat het technisch gezien nergens op slaat. Zelfs als je vindt dat je op zondag niet mag werken werkt er echt niemand meer als je je server aan laat staan, daarnaast klopt er al geen reet meer van als je in Amerika woont en graag de SGP site bezoekt, om maar wat te noemen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:52 schreef SHE het volgende:
eng he? mensen die anders zijn
op het moment dat ze zich gaan bemoeien met anderen dan wel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:52 schreef SHE het volgende:
[..]
so? doet het je persoonlijk pijn ergens?
Net alsof fundi Gristenen aan redenaties doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:12 schreef Bond het volgende:
Ik zal wel weer een stukje van die redenatie missen![]()
dat is natuurlijk een kutargument. Op die manier sterft klaagbaak uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:52 schreef SHE het volgende:
[..]
so? doet het je persoonlijk pijn ergens?
Oh noes, er wordt geklaagd en gebashed in de Klaagbaak?!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:10 schreef TheRealFalcon het volgende:
Is er mogelijkheid dat modjes dit topic kunnen sluiten? Ik vind persoonlijk sommige meningsuitingen nog al vergaan...
Of ik nou christen ben of niet.
Respect mensen respect.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:40 schreef GioStyle het volgende:
Stel je voor dat Fok! op zondag 'gesloten' zou zijn.
Dan heb ik geen leven meer!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:10 schreef TheRealFalcon het volgende:
Ik vind persoonlijk sommige meningsuitingen nog al vergaan...
Als mensen maar geen andere mening hebben?quote:Respect mensen respect.
quote:
Je zal maar net op zondag een Reckendrees kozijntje nodig hebbenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |