quote:Mijn IB-groep is dagelijks van 07.00 tot 24.00 uur beschikbaar.
Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
OMG is dat echt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef Rapaille het volgende:
Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
Nu schijt ik toch al op die hele partij, maar dit is toch zo'n bullshit
Dit wordt allemaal geregeld door computers, zijn geen mensen voor nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:52 schreef Patricia86 het volgende:
Nou ja, die mensen hebben denk ik ook weekeinde hoor.![]()
Maandag zullen ze wel weer open zijn.
Maar God bestaat helemaal niet, waar maken ze zich druk omquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef Rapaille het volgende:
Beste bezoeker,
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Ik en de halve wereld met mij werkt gewoon op zondag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef Rapaille het volgende:
Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’/
Ja, maar die computers worden bestuurd door mensen. Die nu dus lekker thuis zitten!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Dit wordt allemaal geregeld door computers, zijn geen mensen voor nodig.
dat is nou juist de grapquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar God bestaat helemaal niet, waar maken ze zich druk om![]()
Welnee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:40 schreef donald_dick het volgende:
oud. de site van de EO is ook dicht
Wat een slap vaag gelul, geen idee waar je het over hebt eigenlijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:33 schreef Zeurberus het volgende:
gotver potver, ik wilde zojuist de standpunten van deze partij op dit moment even doornemen.
Helaas mijn stem zijn ze kwijt
Ik zou mij trouwens best genaait voelen als ik in het buitenland zou wonen.
Stel (nadruk stel) ik zou mij tot deze gristenhonden aangetrokken voelen en ik zit in ik noem maar wat Australie (mja, daar zitten wat van die mensen, gleuf me, ik heb er familie wonen), dan zou ik het A-relax vinden dat ik op mijn vrije zaterdag/zondag mij hiermee moet bezig houden.
Maargoed, ieder zijn ding he, laten we vooral niet kortzichtig zijn hier![]()
Al moet ik eerlijk zeggen dat DIE familie volkomen flipt als ze horen wat ik uitspook in het weekend. Ergens is het fout tot ik bid tot een god waarin ik niet geloof, en dat ze een weekendje blijven logeren (inclusief kinderen) om mij zien.
Wat er voor zorgt dat ze mij in een in verre staat van 'naar de klote' rond 10.00 eens te zien thuiskomen. Voor ons dit 'normaal' maar voor hen absoluut niet
een goede oud australische 'g'day mate!' als ze wakker worden zou prachtig zijn, maar onhaalbaar
voor alle tere zieltjes hier: Nee, ze zijn niet blijven slapen, nee ik was niet rond dat tijdstip thuis, en nee geen van de kinderen was oud genoeg om een kroeg in te duiken.
Damn, ik hoop echt dat ze over 10 jaar terug komenGrefo of niet
Het register van de KvK.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:22 schreef VinoTinto het volgende:
nog meer voorbeelden?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:51 schreef Rapaille het volgende:
Beste bezoeker,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |