Lul niet man, dat was gewoon een gezellige wedstrijd. Heb voor de wedstrijd nog uitgebreid met Aachen & Roda-supporters zitten praten. Geen vuiltje aan de lucht, was heel gezellig.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Geen flauwe grappen.
Wij speelden 2 jaar terug tegen Aachen voor de UEFA-Cup en toen was er een grote groep Roda supporters daar om Aachen aan te moedigen / Ruzie te zoeken met AZ-fans. Daar sloeg die opmerking op. Ik had gedacht dat Darkshine, als Roda-supporter, dat wel zou weten maar ik heb hem daarin, toegegeven, wat overschat.
Oh, en ik heb nooit meegedaan met de modieuze "Ik heb een hekel aan Duitsers want dan hoor je er bij"-hype. Ik heb niks tegen Duitsers.
Zucht............... nog maar even samenvatten dan. Nee, tis geen moeite.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda en Alemannia hebben al bijna twintig jaar vriendschapsbanden, dat heeft in het geheel niets met het steunen van Duitsers te maken.
Raar trouwens om je als AZ-fan Abe te noemen!![]()
Hoe rijmt zich een dergelijke opmerking zich met die vriendschapsbanden (die natuurlijk bekend zijn bij mij) met Aachen. Zijn het dan ineens geen Duitsers meer (Waar Darkshine blijkbaar zo'n hekel aan heeft) ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een smerige Duitser is het, niet te vertrouwen dus!
Erm, je mist een beetje waar 't om gaat geloof ik.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lul niet man, dat was gewoon een gezellige wedstrijd. Heb voor de wedstrijd nog uitgebreid met Aachen & Roda-supporters zitten praten. Geen vuiltje aan de lucht, was heel gezellig.
Akenaren zijn inderdaad geen typische Duitsers, waren ze in '33-'45 ook al niet echt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Hoe rijmt zich een dergelijke opmerking zich met die vriendschapsbanden (die natuurlijk bekend zijn bij mij) met Aachen. Zijn het dan ineens geen Duitsers meer (Waar Darkshine blijkbaar zo'n hekel aan heeft) ofzo?
Nee hoor, jij begrijpt blijkbaar alleen niet waar het mij om gaatquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:56 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Erm, je mist een beetje waar 't om gaat geloof ik.
Dat is een Suri.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee tis een mof. Davids in Oranje!
Slotje.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee tis een mof.
Ingeburgerd is hij wel, beter dan Sno is hij ook, maar een buitenlander is hij ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:34 schreef TLC het volgende:
Simon Cziommer van AZ verklaarde ooit in VI dat hij wel graag voor Oranje zou spelen, en na afloop van gisteren kan van Basten toch niet meer om Simon heen he![]()
(okay okay het was "maar" NAC, maar het gaat om het idee)
Dus Simon, snel inburgeren, netjes je paspoort vragen bij Rita (en zeg daarbij "alsjeblieft"), doe alles wat Kalou niet deed om toch niet in Oranje te komen, en we zien je tijdens Euro 2008![]()
Namens Oranje dan he![]()
[afbeelding]
![]()
Ik vind dat je een grens moet stellen, dus vind ik dat de Nederlandselftalspelers geen langer haar mogen hebben dan Joris Mathijsen, of dat ze er ouder dan 26 uit moeten zien...quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef Beschouw het volgende:
Lange haren zijn oké. Zou een pré moeten zijn bij het selecteren.
[afbeelding]
Wim Jansen, nu adviseur bij Feyenoordquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef Tomhoog het volgende:
Wie is nummer 6 Beschouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |