Volgende keer maar previewen als je 10% binnen hebt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:34 schreef HiZ het volgende:
Gisteren in de Tuchinski naar Kiss Kiss Bang Bang geweest. Leuke film, dus ik dacht 'laat ik eens k ijken of ik die kan dowloaden'. En ja hoor zo gezegd zo gedaan. Heb ik 'm 90% binnen, ga ík 'm even previewen. Blijk ik een versie met een brakke poolse nasynchronisatie te hebben.
Jou horen we dus ook niet als je helemaal gratis een SOA hebt gekregen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:36 schreef Patricia86 het volgende:
Maar eigenlijk hoor je helemaal niet te klagen als je het gratis hebt gekregen?![]()
Dan krijg je dus een preview van het Warner Logo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgende keer maar previewen als je 10% binnen hebt?
Wat is dat?quote:
Een poppetje gemaakt van de letters 'O M G'.quote:
Dat soort reacties kun je ook wel verwachten als je dit soort baggertopics openend. ONZ was misschien een betere plek geweest voor dit topic, maar IMO was het nog beter geweest als je het helemaal niet had geopend.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:46 schreef zhe-devilll het volgende:
ow ow wat zielig
iemand maakt een eigen lemming ja
jullie hebben natuurlijk gelijk!!!!!
slimme fok josties ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |