abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40987810
Mag ik vragen hoe ik streams van bb kan opnemen?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Groetjes Kassandra :)
  zondag 20 augustus 2006 @ 02:31:39 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40988010
Ik heb daar ooit een programmaatje voor gevonden, het heette "WM Recorder", het was niet gratis helaas maar het leek wel te werken. Als er gratis tools zijn houd ik me aanbevolen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_40988099
Ok thanks..! ik zal eens gaan zoeken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als ik wat vind dan hoor je het wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
andere tips zijn ook welkom
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Groetjes Kassandra :)
pi_40988231
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:37 schreef Kassandraatjuh het volgende:
Ok thanks..! ik zal eens gaan zoeken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
als ik wat vind dan hoor je het wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
andere tips zijn ook welkom
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik gebruik nog steeds mijn good old camtasia recorder
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

http://www.techsmith.com/download/camtasiatrial.asp
Tenminste 30 dagen gratis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_40988588
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik gebruik nog steeds mijn good old camtasia recorder
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

http://www.techsmith.com/download/camtasiatrial.asp
Tenminste 30 dagen gratis
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Handig progje, bedankt! Kunnen we in ieder geval een maandje vooruit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:29:04 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40988860
Streams BB6

Stel je vraag even hier.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop