Nonsens, producten die er zo uitzien, maar niet over de datum zijn nemen ze altijd terug!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:42 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Moet je wel de aankoopbon meenemen als bewijs dat je die broodjes twee dagen geleden hebt gekocht anders geloven ze je niet.![]()
De supermarkt in principe ook, maar die willen het bonnetje zien om zeker te weten dat je die broodjes bij hun gekocht hebt, en niet bij de concurrent.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nonsens, producten die er zo uitzien, maar niet over de datum zijn nemen ze altijd terug!
Dat hangt helemaal af van het soort kunststof.quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan is dat 'vacuum' niet zo 'vacuum' meer. Door plastic kan je normaal niets ruiken, ook al is de stank onverdragelijk
De AH op het de Lijnbaan,mocht je interesse hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:48 schreef CecilBDemented het volgende:
die lidl variant is razig zeg niet te harden
moest er bijna van kotsen.
maar dat spinazi broodje van de ts ziet er wel lekker uit zeg
morgen kijken of ze ze ook in mijn supermarkt hebben
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:06 schreef junkiexp het volgende:
Net lekker een filmpje aan het kijken,biertje erbij,dus dan krijg je lekkere trek hè.
Vanmiddag een pak broodje unox gekocht.
Maak het pak open om er 2 in de magnetron te gooien,zie ik dit:
[afbeelding]
En hij was nog wel tot september houdbaar.
Die krijgen nog wat van me te horen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:28 schreef L-IS het volgende:
[..]
vet! Ik stop een plastic zak in m'n kont![]()
En waren die ook groen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:15 schreef Canisfire het volgende:
Ja dat blijft de hamvraag he heeft hij nu gratis broodjes gekregen?
Of de broodjesvraag of hij nu gratis ham heeft gekregen. Dat kan ook.quote:Op zaterdag 9 september 2006 04:15 schreef Canisfire het volgende:
Ja dat blijft de hamvraag he heeft hij nu gratis broodjes gekregen?
Kijk, meteen de reden van de schimmelquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan is dat 'vacuum' niet zo 'vacuum' meer. Door plastic kan je normaal niets ruiken, ook al is de stank onverdragelijk
Die bende is juist hartsikke vetquote:Op zaterdag 9 september 2006 12:27 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb gister toevallig een proefpakket gekregen,1 doos met broodje unox ,19 'knaks' ,en 1 blik 'magere' smac.
Beetje mager als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |