ik vind iedereen op fok een loser als ik in de fotoboekjes kijk....dan nog die dappere praatjes erbij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:52 schreef Herald het volgende:
Hallo lieve Fok!kertjes, ik post dit onder een kloon omdat ik me er toch een beetje voor schaam. Mijn probleem is namelijk dat ik wel eens alleen in mijn bedje lig en dan bedenk hoe tof sommige andere Fok!kertjes zijn ten opzichte van mij. Dan moet ik vaak wenen met de gedachte "waarom ben ik nou niet zo tof, slechts een klein beetje maar zou mijn leventje een stuk prettiger maken".
Ik begin al te grienen als ik denk:
was ik maar zo'n player als Chriz2k
had ik maar zo'n grote piemel als dWc_RuffRyder
was ik maar zo schattig als tonks
was ik maar zo'n fraai persoon als SunChaser
was ik maar zo tof/stoer/gevat/knap/begeerd als Scorp[AM]
had ik maar mooie blonde lokken net als Ripley
hebben meer mensen dit?
ik vind jou een loser omdat je fotoboekjes bekijktquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:54 schreef gedrocht het volgende:
ik vind iedereen op fok een loser als ik in de fotoboekjes kijk....dan nog die dappere praatjes erbij.
Mij maken ze niet jaloers hoor
ik vind jou nog een grotere loser omdat je nu laat blijken hoe je denktquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vind jou een loser omdat je fotoboekjes bekijkt
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef Herald het volgende:
[..]
je hoeft niet jaloers te zijn je bent namelijk net zo'n loserquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:54 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ik vind iedereen op fok een loser als ik in de fotoboekjes kijk....dan nog die dappere praatjes erbij.
Mij maken ze niet jaloers hoor
nou ik denk dat ik een hoop meer hebt dan jullie in mijn leventjequote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[..]
je hoeft niet jaloers te zijn je bent namelijk net zo'n loser
Awww.. ontkenningsfase...quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik een hoop meer hebt dan jullie in mijn leventje
horeca, als je de hele dag van 11 tot 1 uur ( snachts ) staat en loopt heb je geen zin om met een kater te werkenquote:
Ik wacht met spanning op een antwoord!quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:01 schreef Tha_Killer het volgende:
Zeg Herald was jij niet diegene met dat topic van dat iemand " jou" meisje inpikte, terwijl je hooguit 3 woorden tegen dr had gezegd ?
Je bent een vrouwquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:52 schreef Herald het volgende:
Hallo lieve Fok!kertjes, ik post dit onder een kloon omdat ik me er toch een beetje voor schaam. Mijn probleem is namelijk dat ik wel eens alleen in mijn bedje lig en dan bedenk hoe tof sommige andere Fok!kertjes zijn ten opzichte van mij. Dan moet ik vaak wenen met de gedachte "waarom ben ik nou niet zo tof, slechts een klein beetje maar zou mijn leventje een stuk prettiger maken".
Ik begin al te grienen als ik denk:
had ik maar zo'n grote piemel als dWc_RuffRyder
was ik maar zo schattig als tonks
was ik maar zo'n fraai persoon als SunChaser
was ik maar zo tof/stoer/gevat/knap/begeerd als Scorp[AM]
had ik maar mooie blonde lokken net als Ripley
hebben meer mensen dit?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Kindervriend het volgende:
Ik, daarentegen, lach mezelf meestal in slaap. Dan denk ik er constant aan hoe tof ik eigenlijk ben vergeleken met al die kansloze FOK!kers.
Da's me ook wat hoor!
Jouw tijd komt nog welquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:52 schreef Herald het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Kindervriend het volgende:
Ik, daarentegen, lach mezelf meestal in slaap. Dan denk ik er constant aan hoe tof ik eigenlijk ben vergeleken met al die kansloze FOK!kers.
Da's me ook wat hoor!
Kei-Week is stomquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:02 schreef Tommeke het volgende:
Meeste Fok! users hebben toch geen leven!
'Oh je post om 4 uur, je hebt geen leven! Ga slapen!'
Wtf denk je gek? Ik woon in Groningen, en het is ook nog es KEI-week!
Slaap lekker!
Groetjes, Tommeke
Ik denk het niet. je hebt sowieso al een Fok! fotoboek minder dan ik en ik vermoed dat dat niet het enige is dat je ontbeert.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef gedrocht het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik een hoop meer hebt dan jullie in mijn leventje
Ik ook al, val met grote regelmaat wenend van het lachen in slaap om diezelfde reden. Heerlijk om te beseffen hoe enorm kansloos je zelf niet bentquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:20 schreef Kindervriend het volgende:
Da's me ook wat hoor!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef Herald het volgende:
[..]
Nee, post maar foto's van je tieten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:38 schreef duivelinnetje het volgende:
Moet ik nu degene zijn die zeg, sterf ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |