Ik zie de lamheid al vanaf de andere kant van Enschede. Gaaf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:31 schreef Woutey het volgende:
vertrouw geen huisgenoot die met een watermengedeabsinth aankomt
want water zit er toch niet in
zoals net
lamheid
Enschede? kom hier bier zuipen dan11quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ik zie de lamheid al vanaf de andere kant van Enschede. Gaaf.
Adres!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef Woutey het volgende:
[..]
Enschede? kom hier bier zuipen dan11
Gewenning mijn kind... gewenningquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:50 schreef ganzenherder het volgende:
paar dagen terug ook nog aan de orginele absinth gezeten. Gatver man je hele keel en maag brandt weg van dat spul.![]()
ik heb door absinth een blackout gehad, viel opeens weg in de discotheek, gekotst , naar buiten gestrompeld op een bankje gaan liggen en de politie heeft me wakker gemaakt, en me wakker gehouden ( die grote spier op je schouders inknijpenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:53 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vond er niets aan. Als je toch aan het sterke spul gaat, drink dan wodka of iets dergelijks...
Hoe komt men er toch bij dat je gaat hallucineren van die absinth? Volgens mij verwarren mensen het een beetje met normale dronkenschap
Volgens mij was dat vroeger wel zo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:53 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vond er niets aan. Als je toch aan het sterke spul gaat, drink dan wodka of iets dergelijks...
Hoe komt men er toch bij dat je gaat hallucineren van die absinth? Volgens mij verwarren mensen het een beetje met normale dronkenschap
Je kunt dan wel vallen, klappen krijgen noem maar op, zonder er last van te hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:06 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Gisteren 1 shotje van absinth op met 90% alcohol.
![]()
![]()
![]()
arghhhh wat is dat sterk zeg
Niet te zuipen, alles wordt verdooft.
Ik heb die met dat hallucinerende spul dr in. Fles 80 en flesje 70% alch.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:20 schreef E- het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vroeger wel zo.
Edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Absinth
Die had ik volgens de verkoper ook. Wordt je alleen maar verschrikkelijk dronken van, verder niks. Ik wordt liever dronken van iets lekkers ipv absinthe. Vieze bende.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb die met dat hallucinerende spul dr in. Fles 80 en flesje 70% alch.
Ik merk ook geen fuck van die hallucinerende meuk. Heb het in spanje gekocht, er staat iets op van 'bebida espirituosa bla bla' enzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Die had ik volgens de verkoper ook. Wordt je alleen maar verschrikkelijk dronken van, verder niks. Ik wordt liever dronken van iets lekkers ipv absinthe. Vieze bende.
Dat alcoholbestanddeel is wel oke inderdaad, maar die andere 20% maken het behoorlijk goor als je het mij vraagt. Maar ik vind Ricard en Pastis etc ook ranzige meuk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik merk ook geen fuck van die hallucinerende meuk. Heb het in spanje gekocht, er staat iets op van 'bebida espirituosa bla bla' enzo.
Het is wel te zuipen, beetje zoete anijsachtige smaak. En *veel* alcohol.
Daarom drink je 't dus verdund. Als het dan 'waterig' wordt is het geen echte.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:06 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
Gisteren 1 shotje van absinth op met 90% alcohol.
![]()
![]()
![]()
arghhhh wat is dat sterk zeg
Niet te zuipen, alles wordt verdooft.
What SHE says.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
Ik vind er niets aan; het heeft bij mij ook niet het vermeende special effect en qua smaak is het maar bar. En geloof me, ik kan drinken als een bootwerker, maar ik werd er niet extra weird van ofzo.
Liever een goed glas whiskey, absinth vind ik maar een smerige modegril
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |