abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2638184
Het lijkt me wel leuk, maar is het ook echt iets? Heeft iemand het al? Het bordspel ken ik niet, zou ik wel graag willen hebben, maar het probleem met bordspellen is dat je altijd medespelers moet hebben en die hebben nooit zin
pi_2638375
ik zou het niet weten....

hier staan wel links op catan online te spelen, het ziet der dan wel een beetje simpel uit

maar als ik jou was zou eerst ervaring opdoen met het bordspel, en aan een paar mensen komen is toch niet zo moeilijk

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
pi_2638771
ik denk dat het bord spel leuker is, met een stel vrienden beetje hangen, of je moet een LAN thuis hebben liggen, maar dan nog..
  zaterdag 29 december 2001 @ 12:14:08 #4
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2638780
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 12:12 schreef spaceben het volgende:
ik denk dat het bord spel leuker is, met een stel vrienden beetje hangen, of je moet een LAN thuis hebben liggen, maar dan nog..
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 09:50 schreef inkie1010 het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar is het ook echt iets? Heeft iemand het al? Het bordspel ken ik niet, zou ik wel graag willen hebben, maar het probleem met bordspellen is dat je altijd medespelers moet hebben en die hebben nooit zin
Euhm, geen zin in reallife maar wel LAN??? Beetje zielugjes wel...
Action is the enemy of thoughts
pi_2639679
Daar gaat het niet om, ik weet ook niet of je dat spel alleen kan spelen? Ik zeg toch NERGENS dat ik geen zin heb in real-life? Ik wil gewoon weten hoe dat spel is van die cd rom.
  zaterdag 30 november 2002 @ 18:13:59 #6
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_7075694
ik weet niet ofje hem inmiddels al hebt, mar wij wel.. en ik ben er echt verslaafd aan... Het is hartstikke leuk!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zaterdag 30 november 2002 @ 18:15:09 #7
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_7075713
Dit topic kan beter in GAM
  zaterdag 30 november 2002 @ 18:30:03 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_7075893
Supervet spel, absoluut (in het echt dan he). De game lijkt me ook wel leuk, maar er gaat natuurlijk niets boven spelen met je maten.
  zaterdag 30 november 2002 @ 18:56:40 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_7076288
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 18:30 schreef BrauN het volgende:
Supervet spel, absoluut (in het echt dan he). De game lijkt me ook wel leuk, maar er gaat natuurlijk niets boven spelen met je maten.
* LadyS is irl verslaafd aan Kolonisten.....
Heb hier 9 dozen met allerlei soorten Kolonisten
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_7083919
De game is ook wel cool. Je kan er nog wat inspiratie uit opdoen voor als je het bordspel speelt. Zo speel ik tegenwoordig wel eens de overstromings/dijken bouwen variant van de PC met het boordspel.

Dus als je van Catan het bordspel houdt is de PC game ook wel geinig. Enige nadeel vind ik dat de game een beetje "traag" is, af en toe is het wel lang wachten totdat je medespelers klaar zijn met hun beurt.

"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
pi_7084504
Ey inkie
Het bordspel moet je in ieder geval nemen!
Die is echt zooooo leuk!
Enne... tja.... het cdrom spel.... Gaat wel, is catan op de compu in 3d
De nederlandse versie is nog al
Vooral die stemmen, als je iets doet wat de andere niet leuk vinden.

Maar het zou opzich best geinig kunnen zijn!!

pi_7150927
De cd rom versie is erg leuk. De bordversie ken ik (nog) niet.
Altijd sprankelend.
  woensdag 4 december 2002 @ 22:58:02 #13
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7151029
Ik persoonlijk vind het niks. Ik heb het bordspel en ben er verslaafd aan maar het computerspel kan me niet boeien. Je tegenstanders zijn enorm voorspelbaar (welke moeilijkheidsgraad je hem ook zet) en zeggen de hele tijd dezefde dingen. Op een bepaald moment zet je alle muziek en geluidjes maar uit omdat ze zo irritant worden.

De graphics zijn erg mooi, maar de gameplay en geluid afgrijselijk. Je speelt het waarschijnlijk 3 keer waarna je het niet meer aanraakt..

Sorry

woensdag 4 december 2002 @ 23:00:07 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7151096
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 09:50 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind bordspellen ook leuk (bij mijn oma deden we ALTIJD bordspellen) , al heb ik er de laatste tijd weinig gespeeld! Wellicht een idee voor een bordspellen meet, waarbij we dat spel gaan spelen met een groepje?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7151542
Je hebt ook een versie welke op het Internet terug te vinden is welke veel beter werkt: netset. Niet de eyecandy, wel de lol (en hiermee kan je teminste rap kolonisten)
pi_7161679
En, ga je hem kopen inkie???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')