hier staan wel links op catan online te spelen, het ziet der dan wel een beetje simpel uit
maar als ik jou was zou eerst ervaring opdoen met het bordspel, en aan een paar mensen komen is toch niet zo moeilijk
quote:
Op zaterdag 29 december 2001 12:12 schreef spaceben het volgende:
ik denk dat het bord spel leuker is, met een stel vrienden beetje hangen, of je moet een LAN thuis hebben liggen, maar dan nog..
quote:Euhm, geen zin in reallife maar wel LAN??? Beetje zielugjes wel...
Op zaterdag 29 december 2001 09:50 schreef inkie1010 het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar is het ook echt iets? Heeft iemand het al? Het bordspel ken ik niet, zou ik wel graag willen hebben, maar het probleem met bordspellen is dat je altijd medespelers moet hebben en die hebben nooit zin
quote:* LadyS is irl verslaafd aan Kolonisten.....
Op zaterdag 30 november 2002 18:30 schreef BrauN het volgende:
Supervet spel, absoluut (in het echt dan he). De game lijkt me ook wel leuk, maar er gaat natuurlijk niets boven spelen met je maten.
Dus als je van Catan het bordspel houdt is de PC game ook wel geinig. Enige nadeel vind ik dat de game een beetje "traag" is, af en toe is het wel lang wachten totdat je medespelers klaar zijn met hun beurt.
Maar het zou opzich best geinig kunnen zijn!!
De graphics zijn erg mooi, maar de gameplay en geluid afgrijselijk. Je speelt het waarschijnlijk 3 keer waarna je het niet meer aanraakt..
Sorry
quote:Ik vind bordspellen ook leuk (bij mijn oma deden we ALTIJD bordspellen) , al heb ik er de laatste tijd weinig gespeeld! Wellicht een idee voor een bordspellen meet, waarbij we dat spel gaan spelen met een groepje?
Op zaterdag 29 december 2001 09:50 schreef inkie1010 het volgende:
Het lijkt me wel leuk, maar is het ook echt iets? Heeft iemand het al? Het bordspel ken ik niet, zou ik wel graag willen hebben, maar het probleem met bordspellen is dat je altijd medespelers moet hebben en die hebben nooit zin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |