Heul wel!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Het enige van de aldi wat goed is is:
maar niet die stomme flessendrinkendranken.
Was het maar zo! Ik vind het echt niet te zuipenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heul wel!
Je krijgt gewoon die flessen niet open met je kippeveldmuizekracht! [afbeelding]
Die om af te bakken?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:20 schreef wobbel het volgende:
ALDI mini stokbroodjes
quote:ALDI sate
ALDI kruidenboter baguettes
ALDI de best maar niet met die GORE cola
ja de rest ken ik niet die kruidenboter baguettes wel trouwens die vind ik ranzig
Coca cola!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:22 schreef Yankee_One het volgende:
wijn in pakken
maar sommige dingen moet je nu eenmaal van a-merken hebben. die namaak is niet te vreten/drinken
juist, een andere soort hoef je mij niet te gevenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Coca cola!
En verder boeit het weinig, imo. Het meeste van de Aldi is prima te doen!
Oh, behalve brood en dat voorverpakte beleg.
ach, moet je zelf weten, maar ik vind smaak belangrijker dan de prijsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
Je mag niet klagen voor 30 cent de 1.5 liter aldi-cola.
Dat brood zit vol met conserveermiddelen; plakkerig; blegh!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Coca cola!
En verder boeit het weinig, imo. Het meeste van de Aldi is prima te doen!
Oh, behalve brood en dat voorverpakte beleg.
Vergeet de chocola-met-karamel-als-omhulsel niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
golden power
ijsthee
chocoladekoekjes
bier
en nog veeeul meer
Lidl cola? dat is net water! niet te zuipen! (de cola van de aldi ook niet btw)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Xyra het volgende:
De cola van de aldi is idd niet te zuipen ... haal er voornamelijk pistoletjes en nootjes ...
Als je lekkere namaak cola wilt hebben, kun je Freeway van de Liddl eens proberen. die's goed te doen.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
golden power
ijsthee
chocoladekoekjes
bier
en nog veeeul meer
Je bedoelt River Cola?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:16 schreef wobbel het volgende:
vroegah was er andere aldi cola die was tenminste te zuipen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |