abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40979735
Bij elke topic dat gaat over nieuwsgroepen, komen mensen aanzetten met allemaal usenet providers..

zoals eweka, giganews en andere ...

waarom moet je dat elke keer aanhoren?

en dan zijn er nog mensen die durven verder te gaan dan alleen suggesteren, zij gaan echt in discussie wat nou beter is (terwijl de meesten alleen maar 1 provider hebben gebruikt)..

ow, hetzelfde als er een torrent topic wordt geopend, wordt er meteen usenet gepost...

hou is op, usenet zonder betalen is helemaal niet snel (uitzonderingen daargelaten..)

dit gebeurt ook bij elke klb topic, btw

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2006 21:41:12 ]
pi_40979780
www.usenetserver.com

de béste. Geen discussie over mogelijk.

Chello Extreme en altijd 2,85 mb/sec dusse. Maar goed bittorent volk DAT is pas erg
JOHNNY HEITINGA
pi_40979814
ik ben ook al tevreden met mijn newszilla hoor
pi_40979832
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef zarGon het volgende:
Bij elke topic dat gaat over nieuwsgroepen, komen mensen aanzetten met allemaal usenet providers..

zoals eweka, giganews en andere ...

waarom moet je dat elke keer aanhoren?

en dan zijn er nog mensen die durven verder te gaan dan alleen suggesteren, zij gaan echt in discussie wat nou beter is (terwijl de meesten alleen maar 1 provider hebben gebruikt)..

ow, hetzelfde als er een torrent topic wordt geopend, wordt er meteen usenet gepost...

hou is op, usenet zonder betalen is helemaal niet snel (uitzonderingen daargelaten..)

dit gebeurt ook bij elke klb topic, btw
Ik heb Planet en download met 350kb/s van nieuwsgroepen
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_40979859
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:40 schreef zarGon het volgende:
Ja, daar spreek je jezelf al tegen?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_40979860
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:43 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik heb Planet en download met 350kb/s van nieuwsgroepen
350 kb/s
JOHNNY HEITINGA
pi_40979903

ik word gpwnt, zie ik
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:49:52 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_40980070
gewoon via mijn provider. Niks eweka, giganews of die andere.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_40980139
TU Delft newsserver
pi_40980427
Ik heb Casema en ik download met 250kb/s !
Voordeel is de retentie van 75 tot 80 dagen in de binaries groepen.
pi_40981600
Newsgroepen zijn zo ontzettend overrated... okee je kan er met je "volle" snelheid van downloaden, als je een payserver hebt, maar dat is dan ook het enige. Je vindt er altijd beduidend minder dan via de p2p kanalen, en ook nieuw spul is net zo snel beschikbaar via p2p als via usenet.
Bovendien vergeten de mensen die schermen met hun hoge downloadsnelheid ook altijd dat downloaden via usenet een overhead betekent van rond de 20% of meer door de noodzakelijke conversies.
Unox, the worst operating system.
pi_40982088
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:32 schreef Schorpioen het volgende:
Bovendien vergeten de mensen die schermen met hun hoge downloadsnelheid ook altijd dat downloaden via usenet een overhead betekent van rond de 20% of meer door de noodzakelijke conversies.
Hangt van de encoding af natuurlijk. Het gemiddelde van yEncoded spul is 5%.
pi_40982546
Torrent's Vooral de private trackers zijn perfect, ik zoek alleen nog wel een paar goede....
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_40983072
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:46 schreef Henno het volgende:

[..]

Hangt van de encoding af natuurlijk. Het gemiddelde van yEncoded spul is 5%.
Dat klopt, maar dan vergeet je de problemen tussen yEnc dat 8bit is en usenet dat ontworpen voor 7 bits... met als gevolg dat yEnc postings niet altijd goed overkomen. Usenet is nooit bedoeld of ontworpen voor binaries maar voor tekst.
Unox, the worst operating system.
pi_40983218
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dan vergeet je de problemen tussen yEnc dat 8bit is en usenet dat ontworpen voor 7 bits... met als gevolg dat yEnc postings niet altijd goed overkomen. Usenet is nooit bedoeld of ontworpen voor binaries maar voor tekst.
En toch werkt het nu allemaal geniaal. Ik heb alle kanalen geprobeert en kan het meeste spul wel op usenet vinden. Als dat niet lukt dan maar via bittorent, en als dat zelfs niet helpt dan is het vrij zeldzaam en kan ik het op dc++ wel ergens vinden. Maar usenet geeft mij altijd de grootste snelheid (private torrent trackers ook grote snelheden, maar daar is nog veel minder te vinden en je moet het ook allemaal weer zelf uploaden).
Nee, usenet (via eweka) is voor mij echt ideaal, een louzy 7,50 per maand en ik kan het meeste gewoon razendsnel downloaden. Haal nu 1 mb/s, maar heb vanaf morgen of overmorgen beschikking over een 10 mb/s verbinding (uni) dus benieuwd hoe eweka dan gaat presteren
Jupiler is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')