* NT-T.BartMan meld zich alvast aan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef RSH11 het volgende:
Er moet een datum geprikt worden dat er massaal gekliederd gaat worden.
Hey, mijn Gizart staat in de F van FOK.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef Webcrowler het volgende:
Loopt nu iemand door mijn mooie! fok logo heen te krassen met bijpassende text!!!
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06336/kankerlogo.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nee dat werkt niet. Als je dan loslaat gaat het weer weg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef Napster het volgende:
Je moet de muisknop ingedrukt houden als de inkt op is, kun je nog een tijd doorgaan
Heb je die mooie dingen wel gezien in de hall of fame? die zijn echt vet moeilijk te tekenenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:38 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij is het het handigst als iedereen een kleine mooie tekening ergens maakt. Maakt niet uit waar. Als 1 van de moderators dat vindt, en ook mooi vindt dan krijg unlimited 100% inkt.
Als er dan veel FOK!kers met 100% unlimited inkt zijn kun je een groot logo gaan maken.
Volgens mij is de truuk dat je eerst met je 15% inkt iets kleins maakt wat de mensen van drawbal opvalt. Dan krijg je 100% inkt, en kun je met veel tijdsinzet iets proberen te maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je die mooie dingen wel gezien in de hall of fame? die zijn echt vet moeilijk te tekenen
Voor mij is ook dat moeilijk...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Volgens mij is de truuk dat je eerst met je 15% inkt iets kleins maakt wat de mensen van drawbal opvalt. Dan krijg je 100% inkt, en kun je met veel tijdsinzet iets proberen te maken.
Hmm, Denk dat ik maar even m'n cookies ga legen, en een proxy neem.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:50 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij is de truuk dat je eerst met je 15% inkt iets kleins maakt wat de mensen van drawbal opvalt. Dan krijg je 100% inkt, en kun je met veel tijdsinzet iets proberen te maken.
Kut dat werkt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, Denk dat ik maar even m'n cookies ga legen, en een proxy neem.
Vast die gasten die dat VIP gemaakt hebben hè...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:56 schreef RSH11 het volgende:
Welke idioot maakt steeds dat zwart weer zwart en dat blauw weer blauw?
Ben ik druk dat VIP aan het bekladden, krijg je dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |