Dat kan niet hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef diedrick het volgende:
correctie:
Ik heb nog een leven naast mijn camera...![]()
![]()
Is mijn vriendin het niet mee eens... hoewel die geloof ik iets meer foto's gemaakt heeft dan ik...quote:
Ik heb nog even overwogen om die hongaarse stationsbordjes te fotograferen... maar weet niet of je daarin geinteresseerd bent...quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:11 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ik heb nog even overwogen om die hongaarse stationsbordjes te fotograferen... maar weet niet of je daarin geinteresseerd bent...
We gaan er volgend jaar ws weer naar toe... dan regelen we er wel een stel... stuk of 20 moet kunnen...quote:
Ik heb in 2002 al eens een filmpje gemaakt van een passerende trein aan het Balaton, maar toen boeiden bordjes me nog nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef diedrick het volgende:
[..]
We gaan er volgend jaar ws weer naar toe... dan regelen we er wel een stel... stuk of 20 moet kunnen...
Rondje Balatonmeer en dan kom je ze allemaal tegen.. ze hebben daar om de 5 km zo ongeveer een station...
Waarom heb je ze niet gewoon genomen voor de zekerheid, het kost toch niks met digitaal...ja een beetje ruimtequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:18 schreef diedrick het volgende:
[..]
We gaan er volgend jaar ws weer naar toe... dan regelen we er wel een stel... stuk of 20 moet kunnen...
Rondje Balatonmeer en dan kom je ze allemaal tegen.. ze hebben daar om de 5 km zo ongeveer een station...
betekent toch bij ieder stadje ff van de weg af gaan... als ie erin geinteresseerd is heb ik daar geen prob mee...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet gewoon genomen voor de zekerheid, het kost toch niks met digitaal...ja een beetje ruimte
Gaat ie mee met het rondje NL? zo nee...dan lukt het hem toch nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een gast in PTA aangestoken met die bordjes, en die zit me nu lekker in te halen
Mijn pa schiet ook overal van allesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
betekent toch bij ieder stadje ff van de weg af gaan... als ie erin geinteresseerd is heb ik daar geen prob mee...
Ah je deed geen rondje met de trein...dat dacht ik, dan was het gewoon als je langskwam een keer klikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
betekent toch bij ieder stadje ff van de weg af gaan... als ie erin geinteresseerd is heb ik daar geen prob mee...
Wel dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gaat ie mee met het rondje NL? zo nee...dan lukt het hem toch niet
owquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel dus
en hij heeft al ongeveer 125 Duitse meer dan ik
Klein zetje geven kan ook niet? zodat de foto's bewogen zijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
neej das nie lief
ik ga in oktober wel naar Zwitserland, zonder hem
Reken maar van yesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:30 schreef pea4fun het volgende:
Zwitserland is mooi! De stationsbordjes worden dan toch zeker niet de prioriteit he?
neuh, rondje met de trein was (ok...relatief) duur en ik zag er geen toegevoegde waarde in...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah je deed geen rondje met de trein...dat dacht ik, dan was het gewoon als je langskwam een keer klik
Blinde dwaasquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:34 schreef diedrick het volgende:
neuh, rondje met de trein [..] ik zag er geen toegevoegde waarde in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |