* wisselt van layoutquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef Slarioux het volgende:
de andere layouts werken al.
Gelukkig maar.quote:Hij is groot zat iig.
Neuh, ik wil 'm nóg groter. Hij moet zo groot zijn dat ik het beeld een kwartslag moet draaien, en m'n breedbeeld-monitor op z'n kant moet pleuren, om ook nog een paar topics te kunnen zienquote:
Ik gebruik silver.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef Slarioux het volgende:
Ik wacht tot Breuls terug is voor het kunnen inbouwen in FOK!silver, de andere layouts werken al. Hij is groot zat iig.
Nee, maar jij ziet de de posts in dit topic blijkbaar ook niet, dus dat wil niet veel zeggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:25 schreef DaMook het volgende:
Ik zie hem nog niet hoorIk gebruik de nieuwe oude/oude nieuwe/ light layout
.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:03 schreef APK het volgende:
Het liefst een beetje groot, zodat hij niet te missen is.
En daarmee bedoel je de bovenste sticky hoop ik?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef Cynix ® het volgende:
Inderdaad!
Ideaal zou zijn als er nog maximaal 1 topic zichtbaar is onder de banner. Dat leidt ook niet af.
Weet je trouwens ook wanneer breuls terugkomt?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef Slarioux het volgende:
Ik wacht tot Breuls terug is voor het kunnen inbouwen in FOK!silver, de andere layouts werken al. Hij is groot zat iig.
sorryquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inderdaad!
Ideaal zou zijn als er nog maximaal 1 topic zichtbaar is onder de banner. Dat leidt ook niet af.
Gelukkig zijn jullie ons nog wel een beetje tegemoet gekomen.......ik zie 3 topics minder dan vorig jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:39 schreef rickmans het volgende:
[..]
sorryhet zijn er meer geworden
.
Gratis en voor niksquote:Op maandag 28 augustus 2006 19:54 schreef Pinball het volgende:
En ook bij elk topic in plaats van alleen boven de index, alleen maar verbeteringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |