Waar ga je naartoe in TIlburg?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:57 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb The Box werkelijk al twee uur aanstaan, dus heb deze meuk ook moeten bekijken... Ik wacht namelijk op wat South Park, omdat ik hoorde dat er een marathon was, maar ik heb nog niks gezien.
Start dat nog, of is het al afgelopen? Ik ga zometeen met de voetjes van de vloer in de stad, dus beter schieten ze op!
En ik represent mijn stad ook, trouwens. Zie ondertitel. Respect.
Een marathon van 2 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
'
Het is al geweest pik![]()
het komt iedere zaterdag van 5 tot 7
maar vanaf volgende week zaterdag van 6 tot 8
![]()
Naar de Drie denk ik. Of Villa, maar liever niet. Of de Boogie. Of... ik zie wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe in TIlburg?![]()
Ik ga niet vanavond want ik moet geld sparen voor Amsterdamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Naar de Drie denk ik. Of Villa, maar liever niet. Of de Boogie. Of... ik zie wel.
Jij dan?
Echte representers hebben alle afleveringen allang gezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef morgaine21 het volgende:
Hebben jullie nu dan echt allemaal zo'n tag aangemaakt (waarvoor je dus eerst je mobiele nr moet geven)? Ik kan zonder zo'n tag de filmpjes niet zien.
Waar is je respectquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:49 schreef JohanDaButcher het volgende:
Big G: dikke lelijke neger met platgeslagen lippen
Ja ik heb zon tag aangemaakt, kost niks.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:45 schreef morgaine21 het volgende:
Hebben jullie nu dan echt allemaal zo'n tag aangemaakt (waarvoor je dus eerst je mobiele nr moet geven)? Ik kan zonder zo'n tag de filmpjes niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |