Mag ik in je bek schijten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef bolletje_25 het volgende:
Ik heb honger.
Ah en welk team adoreer jij dan wel?quote:
Neuh, wel trek in bier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:00 schreef SuperwormJim het volgende:
En over een uurtje heb je weer honger ....
[penibele situatie]quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ah en welk team adoreer jij dan wel?![]()
Beter, beter.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:06 schreef Djep het volgende:
[..]
[penibele situatie]
Ehh, ik houd helemaal niet van voetbal. Ajax accepteerde ik omdat mijn ex daar mee dweepte. Nu ben ik natuurlijk weer anti Ajax. Ik heb ook maar 3 seconden van het hele WK gezien![]()
[penibele situatie]
Hoe is t nu met de buikpijn? Diep blijven zuchten hè!
Fijn dat t beter gaat(dat bedoelde je toch, of bedoelde je dat t beter is dat ik partijloos ben)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:10 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Beter, beter.![]()
Nee maargoed, was al bang dat je voor fnoord zou zijn wanteh da's ook geen titelkandidaat zonder K2.
Beter dat ik minder buikpijn heb.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:13 schreef Djep het volgende:
[..]
Fijn dat t beter gaat(dat bedoelde je toch, of bedoelde je dat t beter is dat ik partijloos ben)
Dus jij vindt t dan beter dat ik helemaal niet van voetbal houd, dan, wat mss erger is, voor fnoord zijn?
n00b: WTF is k2, ken wel k9
Eens even flink gescheten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:28 schreef Corksterr het volgende:
Oja: buikpijn over dus gooi maar dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |