bruine bonen cup a soup?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:23 schreef Sebasser het volgende:
Of cup a soup.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef rebel6 het volgende:
[..]
en bedankt, nu moet ik alsnog een teiltje zoeken.
Je moet er alleen niet bij nadenken dat je warme poep verdunt met spuug en zaad van een man langzaam door je keel laat glijden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef rebel6 het volgende:
[..]
en bedankt, nu moet ik alsnog een teiltje zoeken.
Bestaat er ook zaad van een vrouw dan ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je moet er alleen niet bij nadenken dat je warme poep verdunt met spuug en zaad van een man langzaam door je keel laat glijden.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je moet er alleen niet bij nadenken dat je warme poep verdunt met spuug en zaad van een man langzaam door je keel laat glijden.
Vogelzaad enzo, grapjas.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bestaat er ook zaad van een vrouw dan ?
ga ff ergens anders vies doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Jawel, zie mijn eerdere reactie.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef rebel6 het volgende:
niemand die het met me eens is?
jij eet het nooit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel, zie mijn eerdere reactie.![]()
Ja dat ik pijn aan mijn anus er van krijg de bonensoep, vanwege waterige scheten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:35 schreef rebel6 het volgende:
niemand die ook wel eens bonensoep eet en dezelfde ervaring heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |