quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zus 1: Het is placemate toch? Of is het placemet?
Zus 2: Ik weet niet, het kan allebei geloof ik
zus 1: Nee wacht, als je naar de winkel loopt en dan wil je een.. placemate kopen toch? Geen placemet
zus 2: Oh ja dan is het dus placemate inderdaad ja, dat zeg je dan
Zoiets was het, maar ze waren er dus van overtuigd dat het placemate was..
Maar het is gewoon placemet, zo'n onderlegger als je aant eten bent.
Edit: Google heeft hits met allebei.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
nu op tv een mooie discussie tussen de zusjes knabbel en babbel.
dat ding waar je je bord op zet, is dat een playmate, of een placemate.
zusje babbel: alsof ik zo'n ding heb in huis
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]zit jij naar de herhaling te kijken?
Maakt opzich ook niet zoveel uit, in elk geval is er een duidelijk verschil qua uitspraak.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij is het placemat...als in matje waar je je plaats mee markeert...toch?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:10 schreef BorTheWolf het volgende:
Deze is ook zo heerlijk. (ben trouwens bang dat er met deze figuren in huis nog vele topics als deze vol getypt gaan worden)
QUOTE - Blonde Doos #2: "Ik hoorde opeens mijn buurvrouwtje en die woont echt naast me en..." - EINDE QUOTE Dat is toch de definitie van buurvrouw, trut?!
Tipje: als je mensen dom gaat noemen, zorg er dan voor dat je geen taalfouten maakt waardoor je eigen ontzettende domheid meteen zo overduidelijk zichtbaar wordt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Briejtjuh het volgende:
hun zijn echt nog dommer dan ik dacht.. jezus het ging weer nergens over.
Jezus moet met een hoofdletter?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tipje: als je mensen dom gaat noemen, zorg er dan voor dat je geen taalfouten maakt waardoor je eigen ontzettende domheid meteen zo overduidelijk zichtbaar wordt.
Succes daarmee, dat wordt vast nog een hele opgave.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef berney het volgende:
12:29 Hilde en Etienne praten over hun gedoe in huis , Hilde : " mensen moeten toch wel moe worden van mij, met dat geklets zonder inhoudt"
Inderdaad Hilde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef berney het volgende:
12:29 Hilde en Etienne praten over hun gedoe in huis , Hilde : " mensen moeten toch wel moe worden van mij, met dat geklets zonder inhoudt"
Dus de uitspraak meer zielen meer vreugd gaat hier ook niet op?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef Scrupules het volgende:
janine: "ik ben gewoon een leuk en gezellig persoon, en dat kan ik nu gewoon niet zijn"
uhuh
Mmmmm, weten meer mensen niet en wordt verschillend geleerd. Soms hij, soms zij.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:44 schreef newsman het volgende:
"Is Kortjakje een meisje ?"
Atlijd is Kortjakje ziek midden in de week maar zondag niet.
Regel 2
Zondag, gaat zij naar de kerk, met haar boek vol zilverwerk, weet bij god niet wat voor lichtpunten ze in dat huis hebben gezet.
Laat in de eerste zin het woordje dacht weg en je bent aardig op weg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Briejtjuh het volgende:
hun zijn echt nog dommer dan ik dacht.. jezus het ging weer nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |