jA WAT DENK JIJ DAN, MET AL JE KLEREN AAN??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:19 schreef ronny35 het volgende:
HILDE : VOOR ZE OP DE ZONNEBANK GING ,MOET IK NOU OOK STRAKS IN MIJN ONDERGOED ONDER DAT DING,
Daar kwam nog een stukje achteraan, namelijk: Van al dat wasmiddel. Oh nee dat moeten we nog goed uitspoelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:22 schreef Sylvana het volgende:
De bewoners zijn druk aan het wassen. Zo'n blonde doos heeft een stel onderbroeken in een emmer met ontzettend heet water. Zegt der zus dat ze der dan maar wat koud water bij moet doen, zegt die ander: maar dat heb ik al gedaan, zegt die zus weer: dan doe je er nog meer koud water bij, zegt die andere doos: zometeen hebben we een brandende poes
Kortjakje is een dame van lichte zeden, ik dacht dat iedereen dat inmiddels wel wist.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:55 schreef velde046 het volgende:
[..]
Mmmmm, weten meer mensen niet en wordt verschillend geleerd. Soms hij, soms zij.
En het is "Zondags gaat hij/zij naar de kerk met EEN boek vol zilverwerk."
BBG?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:16 schreef -Myrt- het volgende:
tijn: ik durf er me lul niet voor op een BBG te leggen maar denk toch echt dat janine op mij stemt
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:47 schreef Scrupules het volgende:
etienne: "ik heb een vriend die doofstom is, dat is echt grappig he, als die gaat praten"
Nee het is placemAt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Zus 1: Het is placemate toch? Of is het placemet?
Zus 2: Ik weet niet, het kan allebei geloof ik
zus 1: Nee wacht, als je naar de winkel loopt en dan wil je een.. placemate kopen toch? Geen placemet
zus 2: Oh ja dan is het dus placemate inderdaad ja, dat zeg je dan
Zoiets was het, maar ze waren er dus van overtuigd dat het placemate was..
Maar het is gewoon placemet, zo'n onderlegger als je aant eten bent.
Edit: Google heeft hits met allebei.
Ja, soms kan het leven zo simpel zijn, he...?quote:
hun zijn echt te erg..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zusje (sabrina?)
"altijd een lip door je bloed.. "
ohwnee.. hoe noem je dat?
" een tand door je lip "
is toch zoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Scrupules het volgende:
hilde over zoogdieren: "waar melk uit komt"
vond em gewoon lompquote:
ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:57 schreef Bait00 het volgende:
[..]
een zoogdier is toch een dier dat levend baart ?
Wat ik aan dat gesprek nog erger vond was nadat ze het erover hadden gehad dat hij ook de eerste wereldoorlog had voorspeld, E-10 alsnog de vraag stelde: "Leeft die gast nog?"quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:28 schreef paragun het volgende:
egbert verteld dat nostradamus in 2007 een 3e wereld oorlog had voorspeld
e10 (je kan t raden), wie's da?, ik ken die hele gozer nie!
Dat roep ik anders ook vaak genoeg als de geiser weer eens niet goed staat!quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:26 schreef Rudibu het volgende:
Sabine stapt in een te heet bad: "Ik verbrand me eigen levendig".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |