Zo zat ik dus ook, gelukkig maken de rest van de opmerkingen veel duidelijk over de dames.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:58 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hier nu dommer is.
Veteranenziekte is een ziekte veroorzaakt door de legionella-bacterie.
De dames hadden het goed.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef Sanne het volgende:
Rik: Die twee schele kutten zijn aan het douchen...
Marcia: Die wat?
Rik: Die schele kutten.
jezus wat een vreselijk mensquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Janine "Denk je dat het leuk is om perfecte maten te hebben."
Complimentjes vissende aap.
waarop bridget aan de zusjes vroeg "als jullie telepatisch zijn dan weet je zeker ook wel tot wanneer je in het BB huis blijft"quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef Arcee het volgende:
Tijdens de Kick Off, 1 van de zusjes (Monique) over dat ze een bijzondere relatie hebben: "Voor zover je daarin kan geloven, denk ik dat we wel een telepathische band hebben. We hebben bijvoorbeeld dat we op dezelfde dag, op een ander tijdstip naar een winkel zijn gegaan en dan exact dezelfde schoenen hebben gekocht".
Wauw, echt?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef -Wolf- het volgende:
ik kijk nooit BB, maar dit topic ga ik volgen.
Ik denk dat diegene dan gewoon bedoelde hoe je dat moet uitbeelden. Net als klinkt als en uitdrukkingen..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef JufJoop het volgende:
Iemand roept tijdens het spelletje hints: "Wat is een werkwoord?"
De rest van het gesprek: "Dat is zoiets als doen, hebben, lezen enzo...."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene dan gewoon bedoelde hoe je dat moet uitbeelden. Net als klinkt als en uitdrukkingen..
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:38 schreef JufJoop het volgende:
[..]
De rest van het gesprek: "Dat is zoiets als doen, hebben, lezen enzo...."
"Oooooh ok..." Dus ze wist het echt niet...![]()
Eigenlijk weet ik neit meer precies wie het riep.... het was iig een vrouwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Logisch dat ze dan alleen werk kon krijgen met haar uiterlijk. Zelfs dat verbaast me nog eigenlijk..
Zie haar of de zussen er wel voor aan, opzich maakt het ook neit zoveel uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:42 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik neit meer precies wie het riep.... het was iig een vrouw![]()
Marcia kende "de pisang" nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:07 schreef Tammymara het volgende:
Vond deze toch aardig dom:
Gisteren ( weet even niet wie) rond half twaalf
"dan ben je de pisang"
"de wat?"
"de pisang"
"dat ken ik niet, ik ken wel de pineut maar de pisang heb ik nog nooit van gehoord"
WTFquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:54 schreef Spablauw het volgende:
Etienne : “Ik hou niet van dat neppe, maar ik vind siliconen wel mooi."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |