quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:47 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding] Spaanse Supercup
[afbeelding] Europese Supercup
[afbeelding] Catalunya Cup
[afbeelding] Primera Division
[afbeelding] Copa Del Rey
[afbeelding] WK voor Clubteams
[afbeelding] Champions League
Hou deze troep maar gewoon in het Barca topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:47 schreef Saviola het volgende:
[afbeelding] Spaanse Supercup
[afbeelding] Europese Supercup
[afbeelding] Catalunya Cup
[afbeelding] Primera Division
[afbeelding] Copa Del Rey
[afbeelding] WK voor Clubteams
[afbeelding] Champions League
Als quote is de reactie van Saviola niet leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hou deze troep maar gewoon in het Barca topic.(Ben even zo vrij geweest hem in het Barca topic te plaatsen..vind het overzichtje wel leuk! Hopen dat er verder niks aangevinkt hoeft te worden.
Goed dat je het zegt! Ik wilde hem de credits geven daarom wilde ik z'n naam laten staan enzo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als quote is de reactie van Saviola niet leuk
Kan jij het ff doen, mij lukt het nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:38 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als quote is de reactie van Saviola niet leuk
Oleguer en Belletti zal wel 1 iemand een stuk minder spelen, wegens Zambrotta.. (lijkt me wel Belletti te zijn, ondanks z'n CL-doelpunt doet ie toch niet zo goed en is ook geen favoriet van Rijkaard.. Oleguer daarentegen wel meer), centraal heb je dan enkel Thuram (Edmilson staat verdedigende middenvelder hé) en dat is vrij normaal lijkt me dat je 3 toppers voor 2 posities hebt..quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:39 schreef jojomen4 het volgende:
Nou.. wat gewoon toch wel een beetje een probleem is is dat hij op bijna elke positie 2 compleet (en dan bedoel ik ook echt gelijkwaardig) gelijkwaardige spelers heeft. Sylvinho en Gio, Oleguer en Belletti, Puyol en Thuram, Marquez en Edmilson, Xavi en Iniesta, Messi en Giuly (Giuly is natuurlijk lang niet zo goed maar presteerd wel heel goed). Ik ben benieuwd.. je kan iemand toch niet tevreden houden door hem alleen de CL te laten spelen en een ander de competitie.. Daar zou je mij (en ik ben ook echt een topper) iig niet tevreden mee houden.
Ik dacht dat Zambrotta linksback was.. dat ie alleen tijdens het WK op de rechterflank speelde. Dan heb je er daar 3. En Edmilson speelde vorig seizoen best vaak achterin (al kwam dat dan door blessures). Maarja.. dan schuiven we Edmilson naar voren.. dan krijg je daar een overbezetting van hier tot gunter. Alsof Messi niet al een jaar een basisplaats opeist. Maarja.. we zullen zien.. ik voorspel rellen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Oleguer en Belletti zal wel 1 iemand een stuk minder spelen, wegens Zambrotta.. (lijkt me wel Belletti te zijn, ondanks z'n CL-doelpunt doet ie toch niet zo goed en is ook geen favoriet van Rijkaard.. Oleguer daarentegen wel meer), centraal heb je dan enkel Thuram (Edmilson staat verdedigende middenvelder hé) en dat is vrij normaal lijkt me dat je 3 toppers voor 2 posities hebt..
Of je ze tevreden kan houden, hangt ook van de mentaliteit van de spelers af, en het algemene groepsgevoel.. De echte toppers zullen wel altijd willen spelen (Dinho, Deco, Eto'o, Xavi) maar ik denk dat een Iniesta, Giuly, Messi, Sylvinho, Ezquerro, Gudjohnson zich zonder problemen kunnen vinden in een rotatiesysteem. Dit seizoen althans.
Ook al denk ik dat Eto'o genoeg minuten zal krijgen omdat die gewoon beter is dan Guddie kan dit zelfs nog verkeerd uitpakken. Ik kan me geen enkele keer herrineren dat die lul naar de kant werd gehaald en zich niet aangevallen voelde. Wat een jankerd is het toch!quote:Eto'o kan snelle wissel niet verkroppen
21/8/2006 10:59
Samuel Eto'o was een opvallende afwezige bij het feestje na afloop van het behalen van de Spaanse Super Cup. De Kameroense spits verliet Camp Nou voortijdig nadat Frank Rijkaard hem in de rust had gewisseld.
Rijkaard wilde zijn topscorer van de laatste twee seizoenen niet direct veroordelen. 'Na een wedstrijd heb je te maken met allerlei emoties. Het is beter om dit een nachtje te laten rusten en het er morgen over te hebben', aldus de winnende coach na de twee duels Espanyol.
Toch had Rijkaard niet veel aan te merken op het spel van Eto'o in de eerste helft tegen de stadgenoot. 'Hij heeft zich nadrukkelijk laten zien wat betreft zijn bijdrage aan het collectieve spel. Hij werkte hard en had oog voor zijn medespelers. Sportief is er niets op hem aan te merken.'
Eto'o voelt in Barcelona de hete adem van Eidur Gudjohnsen in zijn nek. De IJslander heeft een prima voorbereiding achter de rug en heeft op Eto'o voor dat hij veel meer aangever is dan zijn collega.
quote:Nieuwe klap Villarreal: ook Pires lang eruit
Een week voordat de competitie begint in Spanje is Villarreal na Gonzalo Rodríguez nog een steunpilaar voor lange tijd kwijt. Ook Robert Pires blijkt zijn kruisbanden te hebben gescheurd en ligt er zeker een half jaar uit.
De Franse aanvaller hield de blessure over aan het toernooi om de Trofeo Ramón de Carranza afgelopen weekend. Zijn Argentijnse collega liep daar eenzelfde kwetsuur op. 'Dit is een dreun van jewelste', concludeerde Fernando Roig, de voorzitter van Villarreal. 'Alles valt in duigen.'
De nummer zeven van afgelopen seizoen is nu bezig te beslissen of het de markt op moet voor vervangers. 'We zullen ons moeten versterken en willen dat op een verantwoorde manier gaan doen', aldus Roig.
Pires maakte afgelopen zomer de overstap van Arsenal naar Villarreal. De onderhandelingen duurden lang, maar uiteindelijk slaagden de Spanjaarden erin hem in te lijven. Waarna de verwachtingen hooggespannen waren.
Ken er nog wel zo'n 15 van Barca die wel mogen..quote:
't Is maar hoe je kampioen wil worden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ken er nog wel zo'n 15 van Barca die wel mogen..![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
't Is maar hoe je kampioen wil kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |