mooie aanval dat wel, maar idd......quote:
Eens, het loopt niet echt bij Barca, daarbij staat Valencia uitstekend te verdedigen.quote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vind Barcelona een beetje besluitloos eerlijk gezegd, voorsprong is ook niet echt onverdiend vind ik.
Hij had die kans wel mogen maken..quote:
Mooie overwinning op Sevilla.quote:Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Ik vond Maxi ook helemaal niet goed, het is dat hij 2 goals scoorde.... Torres was ook drama, en eigenlijk heel Atletico. Als ze a.s. week zo spelen tegen Real, dan gaan ze er zeker aan.quote:Op maandag 25 september 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maxi Rodriguez was de held van het weekend, komend weekend gaat Real Madrid eraan!
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.quote:Op maandag 25 september 2006 22:28 schreef AminBen het volgende:
Real fanaat meldt
[[url=http://img60.imageshack.us/img60/5489/bernabeu3dq5.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
Jezus, wat kut. Denk ik hem eindelijk eens in het shirt van Real te zien...quote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef AminBen het volgende:
Real moet Van Nistelrooy missen
quote:UPDATE 11:30: Ruud van Nistelrooy is inmiddels vader geworden en staat hierdoor tot de beschikking van trainer Fabio Capello. Naar alle waarschijnlijkheid zal Ronaldo hierdoor weer buiten de selectie vallen voor het duel van vavanond.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Leer. Nu. Eens. Dat. Imageshack. Niet. Werkt. Op. FOK!.![]()
![]()
![]()
Het plaatje wat deze n00b wil laten zien:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |