Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef venomsnake het volgende:
en afgelopen, 2e helft was niet best maar 0-3 is niet verkeerd en 3 punten in de tas.
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 22:32 schreef venomsnake het volgende:
wat een oerdomme overtreding, tackel van achter.. terecht rood.. zomaar...![]()
heb het wel gezien, ik ga studio voetbal kijken..![]()
Dat zeg ik ook niet, maar het was gewoon een domme overtreding van achter zonder intentie om de bal te spelen, en dan ook nog eens op een moment dat er totaal geen gevaar dreigde..quote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Butra het volgende:
[..]
Je bedoelt die tackle op Ramos? Was echt never nooit rood. Hij kwam van achteren ja, maar kom op zeg, laten we nou niet doen alsof die kerel zn enkels afzaagde ofzo.
Ja ze spelen woensdag tegen chelsea maar ik heb het inmiddels opgelost door een vlucht op zaterdag te nemen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:59 schreef Saviola het volgende:
17 en 18 oktober is er in ieder geval Champions League, dus het lijkt me niet ondenkbaar dat Barça daardoor de zaterdag zal spelen.. Maar het blijft afwachten natuurlijk.
0-1quote:Op zondag 24 september 2006 20:45 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen, Barca-Valencia![]()
Barca start met volgende 11:
Valdes
Zambrotta, Puyol, Marquez, Gio
Xavi, Edmilson, Deco
Messi, Etoo, Ronaldinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |