Ik denk die negerin die denkt dat ze naomi campell is!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
De vraag is wie dit keer de Menno is, oftewel wie gaat de pispaal worden.
Ik gok voor nu op degenen die er in hun uppie in zijn gegaan!
Laffe hond!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
De vraag is wie dit keer de Menno is, oftewel wie gaat de pispaal worden.
Ik gok voor nu op degenen die er in hun uppie in zijn gegaan!
Denk ik ook. En in dat geval zou het denk ik nog terecht zijn ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef Annepanne het volgende:
[..]
Ik denk die negerin die denkt dat ze naomi campell is!![]()
wie?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:26 schreef demins het volgende:
[..]
Laffe hond!
Ik ga voor die 193 cm gekunstelde vrolijkheid.
Hoeveel van 193 cm lopen er rond? Ik bedoel natuurlijk Marlies!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
wie?
Nouja, jij hebt alvast -3 punten aan je broek hangen!
Ik ga voor Janine want die mot ik niet!
Ze heeft in ieder geval het zelfde rotkarakter als Naomi Campbellquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:16 schreef Annepanne het volgende:
[..]
Ik denk die negerin die denkt dat ze naomi campell is!![]()
Dat vind ik erg lomp van die mensen, maar ik vind Etienne ook typisch zo iemand die krampachtig leuk probeert te doen en daarin hopeloos faalt. Om vervolgens inderdaad een pispaal te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
Ik ga 100% zeker voor Etienne !! Het is nu al 2 keer dat mensen na een "leuke" opmerking van hem mensen riepen: Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
eensquote:Op donderdag 16 november 2006 15:56 schreef Pearlbitch het volgende:
De Menno
Hier werden we even op het verkeerde been gezet, want mede door de sturing van Hummie dachten we aanvankelijk dat Egbert de Menno van BB6 zou zijn. We mogen met de finish in zicht nu wel rustig stellen dat het Jeroen is.
De Dido
Oftewel het jaarlijkse pispaaltje van kleinburgerlijke en vaak jaloerse kijkers: zonder enige twijfel Monique arrogante, zelfingenomen, sfeerbepalende koninginnetje.
Vertel mij es precies wat er zo leuk was aan de laatste twee weken van BB5. Daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. Ik -en velen met mij- hebben de streams de laatste 14 dagen als een lijdensweg ervaren.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef avonne het volgende:
[..]
(vorig jaar werd het leuk in het huis toen dido eruit ging, helaas zullen we dat dit jaar niet meemaken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |