quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Toen Rob nog zijn been had....![]()
dag of 3 gok ik..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:02 schreef Nostalgist het volgende:
Crackers met honing en jam, en allemaal aan de tafel.... Hoe lang zou dat nog duren ?
Weet je dat heel zeker versa ? wil je quote van haar van gister avond ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga voor dat mokkel met italia op het shirt...iedereen die italie een warm hart toedraagt, wint de mijne![]()
teamlead, de foto in het 'bewoners van bb6' topic doet het niet meer.quote:
en broer (nu al speculaties vriend...) Rick heet Roderickquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn heet eigenlijk Valentijn....
Kijk, daarom vind ik BB zo interessant; Het hele groepsproces. In het begin iedereen credit geven, daarna de pispaal vinden en daarmee vrienden maken door te roddelen... Vaak gaat het zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
dag of 3 gok ik..
wat zijn ze allemaal gruwelijk aardig voor elkaar
doe eens?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker versa ? wil je quote van haar van gister avond ?
ff een topic openen: wie is dit keer de Menno?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kijk, daarom vind ik BB zo interessant; Het hele groepsproces. In het begin iedereen credit geven, daarna de pispaal vinden en daarmee vrienden maken door te roddelen... Vaak gaat het zo![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Zhenar het volgende:
Blonde Doos #2: "Ik hoorde opeens mijn buurvrouwtje en die woont echt naast me en..."Dat is toch de definitie van buurvrouw, trut?!
![]()
geeft niet, blond dom en sexy...keep them comming!quote:
hehehehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
geeft niet, blond dom en sexy...keep them comming!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |