zwart!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:54 schreef descendent1 het volgende:
Ik heb nog een hele kan vol;suiker en melk?
![]()
rond t maar af op tilburg, dat is dichtbij genoegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:56 schreef veldmuis het volgende:
Hoi je woont in brabant zie ik waar??? anders mag je van mijn wel wa kofie hebben
Of je gaat met de trein en haalt op t station vast een 'lekker' bakkie voor onderweg!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef dolle_hond het volgende:
zwolle is trouwens te ver weg
kan ik beter naar de winkel hier
dat had je goed gezienquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:59 schreef Salsagirl het volgende:
Klop je nu bij de buurvrouw/buurman aan..
Is weer iets anders dan een kopje suiker
En later alsnog naar de winkel.. neem meteen een paar pakken mee
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:00 schreef dolle_hond het volgende:
kijk
ik heb wat koffie geleend van de buren.
niet veel, maar genoeg om een stoot caffeine binnen te krijgen voor t boodschappen doen
Zakjes senseo-pads?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef SHE het volgende:
Oef dat kan echt mijn hele dag verpesten...nies erger dan s'ochtends pas erachter komen dat de koffie op is.
Daarom hamster ik het nuGewoon 5 zakjes tegelijk bij boodschappen doen meenemen en heeel vaak op het lijstje zetten.
pretenderen een koffie liefhebber te zijn, en dan senseo drinken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:16 schreef SHE het volgende:
Oef dat kan echt mijn hele dag verpesten...nies erger dan s'ochtends pas erachter komen dat de koffie op is.
Daarom hamster ik het nuGewoon 5 zakjes tegelijk bij boodschappen doen meenemen en heeel vaak op het lijstje zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |