[jiskefet mode] Aaaaaaaaaah LUL!!!!! je dacht echt dat ik verliefd was MAN!!!!! natuurlijk niet man lullo[/jiskefet mode]quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik zit maar wat te dollen met jullie, jongs. Soepse verder!
komt dat even goed uit want ballen had je toch al nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat moet dan wel na het avondeten, anders knaagt ze alles er af.
Ik heb maar één bal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt dat even goed uit want ballen had je toch al niet
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef meh het volgende:
ik kan het niet aanzien .. ik geef haar msn!:O
michelle_love_you_honey@hotmail.com
asjeblieft:)
ik geloof jequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef meh het volgende:
kut ging perongeluk :/... echt
eerst is ze heel blij dat ze eindelijk vrienden heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik geloof jekan gebeuren, je weet tog
![]()
![]()
straks moet ze een nieuw email aanmaken![]()
daarna krijgt ze de lucht van dit topic te pakken ;') een vies luchtje trouwens, haar luchtje want het topic gaat over haarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef Dibbl het volgende:
[..]
eerst is ze heel blij dat ze eindelijk vrienden heeft![]()
hehehequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
daarna krijgt ze de lucht van dit topic te pakken ;') een vies luchtje trouwens, haar luchtje want het topic gaat over haar![]()
![]()
!1!11!!!!1;1ld;;dduno:D;;d;d;d
eigelijk zouden we haar niet moeten afrekenen op haar uiterlijk. eigelijk zijn we allemaal een stelletje laffe Qlootzakken, we zijn zo triest dat we een dik meisje zo voor paal zetten.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eigelijk zouden we haar niet moeten afrekenen op haar uiterlijk. eigelijk zijn we allemaal een stelletje laffe Qlootzakken, we zijn zo triest dat we een dik meisje zo voor paal zetten.
wat moeten onze ouders wel niet denken.
we zijn het leven niet waard, achter onze pc'tjes lekker veilig mensen afzeiken
![]()
![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:24 schreef KopieerMachine het volgende:
maar het is zo leuk ZO LEUK WHOEOHAHAHA
wat een niveau![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef meh het volgende:
ik kan het niet aanzien .. ik geef haar msn!:O
michelle_love_you_honey@hotmail.com
asjeblieft:)
457kg@fat.comquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Eririn het volgende:
Ik wil haar ook op msn.
Ik wil jou ook op msn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Eririn het volgende:
Ik wil haar ook op msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |