Pink misschien?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt me heel bekend voor, maar geen idee waarvan. Misschien lijkt ze op iemand ofzo...
[afbeelding]
Deze dame zegt heel weinig volgens mij
[afbeelding]
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef Flyduck het volgende:
die sabrina dat is zeker ook een model?
Wie het weet mag het zeggenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe heet deze gast?
Welnee, die lijkt op een laafquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Kinga het volgende:
Scanman! Ik weet het opeens... Die lijkt een beetje op die meid van Krezip, Anne heet ze geloof ik.
Is dat niet Tijn?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, maar hoe heet deze gast?
Mijn pa loopt tegen de zeventig en die praat ook zoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die het bizar vindt om 45 jarige mannen te horen praten over chickies, vriendinnetjes en vet relaxed?
Of heb ik gewoon een ouderwetse vader?
Volgens mij een presentatrice ofzo... die mond komt bekend voor. Volgens mij niet die meid van krezip.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Kinga het volgende:
Scanman! Ik weet het opeens... Die lijkt een beetje op die meid van Krezip, Anne heet ze geloof ik.
mijn husband is 45, ziet er een stuk jonger uit en praat normaalquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die het bizar vindt om 45 jarige mannen te horen praten over chickies, vriendinnetjes en vet relaxed?
Eindhoven wacht nog op de ontwikkeling tot randstadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindhoven wacht nog op de ontwikkeling tot randstad![]()
1 pagina teruglezen daar staat het antwoordquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij een presentatrice ofzo... die mond komt bekend voor. Volgens mij niet die meid van krezip.
Die mag dan bij deze van mij uitblijvenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eindhoven wacht nog op de ontwikkeling tot randstad![]()
iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef Nicole22 het volgende:
Egbert's stem doet met aan BB Koos denken!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:50 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Anouk van Nes misschien?
[afbeelding]
Maar daar werd door de rest van de meute niet op gereageerd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Etiënne maakt zich al ernstig zorgen dat er geen tuin zal zijn. Hij heeft het al door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |